Όσοι θυμούνται τον Frederick Raynal, τότε θα θυμούνται και το Alone in the Dark, το οποίο ήταν αρκετά σκοτεινό, μεταφυσικό και εξέπληξε τους πάντες. Αυτή την φορά, ο δημιουργός έρχεται να μας φέρει κάτι ακόμα πιο σκοτεινό, το 2Dark. Ένα παιχνίδι που για κάποιο διάστημα πολλοί νόμιζαν πως σταμάτησε η ανάπτυξη, αλλά ευτυχώς για πολλούς το παιχνίδι κυκλοφόρησε και έχουμε την ευκαιρία να το δούμε και να σας πούμε την άποψη μας γι’ αυτό.

2dark-4

Η προσπάθεια του ήρωα να εντοπίσει τα παιδιά του

Η ιστορία του παιχνιδιού είναι λίγο έως πολύ μακάβρια, με τον πρωταγωνιστή μας να βλέπει την γυναίκα του νεκρή και τα δύο του παιδιά να πέφτουν θύματα απαγωγής και τώρα εκείνος ξεκινά να αναλαμβάνει την υπόθεση.

Πίσω από τις απαγωγές παιδιών κρύβεται μάλλον μια εγκληματική οργάνωση και στόχος του δεν είναι άλλος από το να εντοπίσει τα παιδιά και να τα σώσει. Στην πορεία τα πράγματα πάντως γίνονται ακόμα πιο σκοτεινά και ανατριχιαστικά.

 

Ανάμεσα σε stealth και adventure

Ο πρωταγωνιστής μας πρέπει μέσα από δαιδαλώδη και σκοτεινά, πολύ σκοτεινά levels, να βρει στοιχεία, να εντοπίσει τα παιδιά και και να τα οδηγήσει σε ασφαλές μέρος. Όλα αυτά είναι απλά να τα λέμε (και να τα γράφουμε) αλλά στην πράξη αποδεικνύονται πολύ δύσκολα.  Οι εχθρικοί NPCs μόλις σας αντιληφθούν -κάτι που είναι πολύ εύκολο αν σκεφτούμε ότι δεν μπορείτε να κρυφτείτε κάπου εύκολα- είτε θα ενεργοποιήσουν τον συναγερμό, είτε θα σας επιτεθούν, τις περισσότερες φορές θανατηφόρα.

Ο συχνός…θάνατος με τον οποίο θα βρείτε αντιμέτωποι γίνεται ακόμα χειρότερος, από την έλλειψη  auto save. Για να σωθεί η πρόοδος σας θα πρέπει μόνοι σας να ενεργήσετε, αφού το σύστημα save περιλαμβάνει το κάπνισμα ενός τσιγάρου από τον πρωταγωνιστή. Δείχνει να τον χαλαρώνει, αλλά δυστυχώς το ίδιο δεν ισχύει για τα νεύρα σας.

Το 2Dark περιέχει και κάποια στοιχεία adventure παιχνιδιού με απλούς γρίφους, που περισσότερο μοιάζουν με “ενέσεις” περιεχομένου και λιγότερο με προκαθορισμένο τρόπο παιξίματος.

2dark

 

Γραφικά – Ήχος

Είπαμε και πιο πάνω ότι το παιχνίδι είναι σκοτεινό. Όχι μόνο όμως στην ιστορία του αλλά και στα γραφικά του. Όντας low-budget δημιουργία δεν είχαμε παραπάνω απαιτήσεις, αλλά φαίνεται οι δημιουργοί να πήγαν ένα βήμα παραπάνω, κάνοντας σε πολλές φάσεις του παιχνιδιού το σκηνικό απροσπέλαστο εξαιτίας του σκοταδιού.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και για το UI, αφού το inventory πιάνει παραπάνω από την μισή οθόνη, πράγμα που μόνο βολικό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Η γενική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού πάντως υποστηρίζει τον σκοπό του και αυτό συγκαταλέγεται στα θετικά του.

2dark

Συμπέρασμα

Το 2Dark μάλλον για άλλο πράγμα ξεκίνησε και αλλού κατέληξε. Μοιάζει να είναι χαμένο ανάμεσα σε δύο είδη παιχνιδιών χωρίς να υπηρετεί κανένα από τα δύο πολύ καλά.

Παρότι η ιστορία του έχει ένα ενδιαφέρον και προκαλεί αρκετό τρόμο με το περιβάλλον του, οι αποφάσεις των δημιουργών του το βυθίζουν στην μετριότητα.