Το Story DLC του GTA V που δεν κυκλοφόρησε ποτέ

xplaygr - gaming, reviews, previews, διαγωνισμοί

Λίγο μετά την κυκλοφορία του Grand Theft Auto V, η Rockstar Games δημοσίευσε τα πλάνα της για το μέλλον του παιχνιδιού. Αυτά τα πλάνα περιλάμβαναν νέα ιστορία σε DLC που θα κυκλοφορούσε το 2014. Σήμερα, το 2017, δεν έχουμε δει ακόμα κανένα σημάδι αυτού του DLC.

Για αυτό τον λόγο διαμορφώνεται το εξής ερώτημα, γιατί η Rockstar σχεδίασε story DLC και μετά πήρε πίσω αυτή την απόφαση, χωρίς καμία ανακοίνωση;

Η απάντηση στο ερώτημα αυτό έχει πολλές πλευρές.

Η αρχή της αλυσίδας γεγονότων που θα οδηγούσε στην ανακοίνωση και την επακόλουθη ακύρωση του story DLC ήταν η απόφαση να διατεθεί το GTA Online, καθυστερημένα.

Οι servers λειτούργησαν έναν μήνα μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, που σημαίνει ότι η αρχική επιτυχία του τίτλου αποδόθηκε μόνο στο single player κομμάτι του.

Εκείνη την εποχή, η Rockstar δεν πίστευε ότι το GTA Online θα είχε επιτυχία. Ήθελαν να προσφέρουν περαιτέρω περιεχόμενο στο single player για να διατηρήσουν το παιχνίδι συναρπαστικό μετά την κυκλοφορία του, όπως έγινε και με το GTA IV. Ήταν τόσο σίγουροι ότι το Online θα ήταν ένα δευτερεύον στοιχείο του παιχνιδιού, όπως αποδεικνύεται από την επιλογή δομής server peer-to-peer, η οποία έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα με hackers.

Όμως το GTA Online απόλαυσε μια καθολική επιτυχία.

Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές αναφορές της Take-Two Interactive, το παιχνίδι έχει πάνω από 8 εκατομμύρια παίκτες σε εβδομαδιαία βάση. Πριν ένα χρόνο, το ποσό που έβγαλαν από τα microtransactions ανέρχονταν στα 500 εκατομμύρια δολάρια και δεν αμφιβάλουμε ότι διπλασιάστηκε από τότε. Είναι ένα από τα πιο πολύσυζητημένα online κομμάτια παιχνιδιών, το οποίο έχει μεγάλη κοινότητα, και δεν δείχνει σημάδια ότι θα μειωθεί, 3 χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Δείτε για παράδειγμα τι γίνεται στα UK Charts, και πως ένα παιχνίδι τόσων ετών συνεχίζει να βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις.

Διαβάστε επίσης:  Τι είναι και πώς να προστατευείτε από το WannaCry, το ransomware που μολύνει όλο τον κόσμο

Μεγάλο ρόλο στο ότι το GTA Online είναι τόσο δημοφιλές και κερδοφόρο, είναι η συνεχής ροή δωρεάν ενημερώσεων. Τώρα, αν κάποιος έπρεπε να εξετάσει ποιες είναι οι αποδόσεις για ένα μεγαλύτερο story DLC, οι λόγοι για την ακύρωσή του είναι προφανείς. Μια επέκταση της ιστορίας θα ήταν σίγουρα DLC προς αγορά και όχι δωρεάν, που θα έπρεπε να περιέχει περιεχόμενο που θα μπορούσε να παιχτεί, δουλειά στον ηχητικό τομέα, στην αφήγηση, σε νέα περιβάλλοντα και ούτω καθεξής. Ο προϋπολογισμός θα ήταν αρκετά μεγάλος, και το αρνητικό με τα επί πληρωμή DLC είναι ότι πολλοί άνθρωποι δεν τα αγοράζουν. Προφανώς υπάρχει μια αγορά για αυτά, αλλά δεν είναι ένα πράγμα που συνεχίζει να δίνει χρήματα στους παραγωγούς.

Στην άλλη πλευρά, τα DLC για το GTA Online είναι σχετικά φθηνά στην παραγωγή τους. Απαιτεί ελάχιστα, που μπορούν να γίνουν με έναν μικρό προϋπολογισμό, αντιθέτως με όσα θα κόστιζε μια μεγάλη προσθήκη ιστορίας. Επίσης, είναι δωρεάν για τους παίκτες, που σημαίνει ότι όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο, όλοι έχουν περισσότερα κίνητρα για να αγοράσουν in-game περιεχόμενο με πραγματικά χρήματα – και σαφώς αυτό το μοντέλο λειτουργεί για την εταιρεία.

Τέλος, ένα επιχειρηματικό μοντέλο χαμηλής επένδυσης, με υψηλή ανταμοιβή, θα κερδίζει πάντα ένα επιχειρηματικό μοντέλο υψηλής επένδυσης, με χαμηλή μέση ανταμοιβή. Είναι πιθανό ότι όταν ξεκινήσει η πτώση του GTA Online, η Rockstar να προσφέρει ένα story DLC, για τους αφοσιωμένους και πιστούς οπαδούς που ακόμα το ζητούν. Αλλά με το ρυθμό που τα πράγματα κυλούν τώρα, το GTA 6 θα κυκλοφορήσει πριν αρχίσει να επιβραδύνεται το GTA Online!

 

Σχόλια