Το Scalebound απέτυχε «εξαιτίας του hype που δημιούργησε»

xplaygr - gaming, reviews, previews, διαγωνισμοί

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η Microsoft ακύρωσε το Scalebound, μια απόφαση που προκάλεσε έκπληξη. Τα πρώτα μηνύματα είχαν ληφθεί από τα previews του παιχνιδιού.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του στην ιαπωνική ιστοσελίδα Game Watch ο Phil Spencer αναφέρθηκε ξανά στο θέμα, λέγοντας ότι σέβεται και εμπιστεύεται τον Hideki Kamiya και ότι θεωρεί το στούντιο του μοναδικό.

«Η άποψή μου είναι ότι πιθανότατα η ανακοίνωση έγινε πολύ νωρίς … η παρουσίασή μας ήταν πολύ νωρίς«, είπε, εξηγώντας ότι αυτό μπορεί να έφερε πρόσθετη πίεση στο στούντιο, καθώς οι προσδοκίες των fans άρχισαν να αυξάνονται.

Διαβάστε επίσης:  Η Take-Two στρέφεται κατά των third-party cheat προγραμμάτων του GTA Online

Ως αποτέλεσμα, οι δύο εταιρείες βρέθηκαν σε μια θέση όπου δεν ήξεραν αν μπορούσαν να δώσουν στους χρήστες το παιχνίδι που ήθελαν.

Ο Spencer επανέλαβε ότι αυτό το περιστατικό ήταν «μια εμπειρία μάθησης» για όλους και ελπίζει ότι θα έχει την ευκαιρία να συνεργαστεί ξανά με τον Kamiya στο μέλλον.

Σχόλια