Στην αντεπίθεση η Microsoft για την άρνηση της Sony για cross-platform play

xplaygr - gaming, reviews, previews, διαγωνισμοί

Φαίνεται ότι η Ε3 2017 άνοιξε ένα νέο «μέτωπο» ανάμεσα σε Sony και Microsoft, αυτή τη φορά για το cross -platform play, τη δυνατότητα δηλαδή να μπορούν οι χρήστες διαφορετικών πλατφορμών να παίζουν online μεταξύ τους στο ίδιο παιχνίδι.

Η Microsoft εξήγγειλε την δυνατότητα αυτή για το Minecraft, ενώ λίγο αργότερα η Nintendo ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του Switch θα μπορούν να παίζουν το Rocket League με χρήστες του Steam και του Xbox One.

Η Sony έδειξε την αντίθετή της στάση, με τον Jim Ryan να φέρνει σαν παράδειγμα τη μικρή ηλικία του κοινού του Minecraft λέγοντας ότι κάτι τέτοιο δεν θα επέτρεπε στην Sony να προσέχει την ασφάλεια των χρηστών της.

Διαβάστε επίσης:  Όσα παρουσίασε η Microsoft στην Gamescom 2017

Ο Phil Spencer δεν άφησε τον ισχυρισμό αυτό αναπάντητο και σε συνέντευξή του στο Giant Bomb είπε σχετικά:

«Το γεγονός ότι κάποιος θα ισχυριζόταν ότι κάπως δεν κρατάμε τους παίχτες του Minecraft ασφαλείς, το βρίσκω – όχι μόνο από την πλευρά της Microsoft, αλλά από την πλευρά της gaming βιομηχανίας- δεν ξέρω γιατί αυτό θα έπρεπε να γίνει κομμάτι του διαλόγου. Κάτι τέτοιο δεν μοιάζει υγιές για κανέναν.

Μπορούμε πάντα να κάνουμε καλύτερα οτιδήποτε κάνουμε, αλλά αισθάνομαι υπέροχα με τη σχέση μας με το Minecraft. Πραγματικά τώρα βρήκα την όλη συζήτηση σχετικά με την ασφάλεια στο παιχνίδι μας, και ότι δεν θεωρούμε αυτό ως κορυφαία προτεραιότητα. Δεν θα βάζαμε ποτέ το Minecraft σε ένα μέρος που θα αισθανόμασταν ότι δεν κρατούσαμε τους παίχτες μας ασφαλείς.

Ειλικρινά, μέσα από τον γονικό έλεγχο του Xbox Live και με ότι έχουμε κάνει, έχουμε αποδείξει ότι η ασφάλεια είναι πολύ σημαντική για εμάς.«

 

Διαβάστε επίσης:  Πώς οι λάτρεις της σειράς Sonic δούλεψαν με την Sega για την δημιουργία του Sonic Mania

 

Σχόλια