Το DOOM του 1993 είναι αναμφισβήτητα ένα πολύ γνωστό και διάσημο παιχνίδι. Οι λειτουργίες Multiplayer που υπήρχαν στο παιχνίδι ήταν πηγή έμπνευσης για πολλά άλλα παιχνίδια εκείνης της εποχής. Όμως παραλίγο να μην υπήρχε το Multiplayer στο Doom αφού σύμφωνα με τους δημιουργούς του παιχνιδιού, η ομάδα ανάπτυξης θυμήθηκε τις υποσχέσεις της στα τέλη της παραγωγής του παιχνιδιού!

Ο John Romero, σχεδιαστής του Doom και η Brenda Romero, σχεδιάστρια παιχνιδιών μίλησαν στο Waypoint για την πίεση που δέχονται οι developers από τους fans. Ο Romero χρησιμοποίησε ως παράδειγμα το No Man’s Sky και την Hello Games η οποία υποσχέθηκε πολλά στους παίκτες αλλά δεν τα κατάφερε στο τέλος.

Η Brenda Romero είπε σχετικά: «Το πιο γελοίο που έχω δει ποτέ στην παραγωγή παιχνιδιών είναι ότι στα δελτία τύπου οι εταιρείες γράφουν για όλα τα χαρακτηριστικά και όλες τις λειτουργίες που περιέχουν τα παιχνίδια τους.»

Ο John Romero μιλώντας για το Doom είπε ότι η ομάδα παραγωγής ήξερε τι έκανε.

Διαβάστε επίσης:  Όλες οι ανακοινώσεις που έγιναν στο Nintendo Direct

«Ξέραμε την τεχνολογία που θα χρησιμοποιούσαμε και ξέραμε ότι θα ήταν απίστευτο. Το Doom ήταν το μόνο παιχνίδι για το οποίο είχαμε εντολή ότι θα έπρεπε να είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που είχαμε παίξει ποτέ, διότι τα προηγούμενα παιχνίδια που φτιάξαμε δεν ήταν έτσι. Ήταν σαν ασκήσεις για εμάς, κάναμε τέλεια πράγματα και πολύ γρήγορα. Όμως το Doom έπρεπε να ήταν το καλύτερο παιχνίδι που θα φανταζόταν κάποιος, έπρεπε να ήταν το νούμερο ένα παιχνίδι. Δεν έπρεπε να αφήσουμε κάτι να μας ξεφύγει»

Ο Romero συνέχισε εξηγώντας ότι «η ομάδα έγραψε για όλα τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στο δελτίο τύπου, λέγοντας ότι όλα αυτά τα πράγματα θα υπάρχουν στο παιχνίδι και ότι οι παίκτες θα βιώσουν το καλύτερο παιχνίδι που έχει δημιουργηθεί ποτέ όταν θα κυκλοφορήσει. Θα φέρει την τεχνολογία μπροστά, και άλλα πολλά. Όλα αυτά έγιναν στην πραγματικότητα».

Διαβάστε επίσης:  Ο Kevin Harlan μιλάει για την εμπειρία του ως βασικός σχολιαστής της σειράς NBA 2K

Στο δελτίο τύπου το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ υπήρχε και η αναφορά για λειτουργίες Multiplayer. Η μικρή ομάδα της id software τότε ήταν τόσο συγκεντρωμένη ώστε το Doom να είναι τέλειο, που παραλίγο να ξεχάσει να δημιουργήσει το Multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού.

Ο Romero είπε:

Όταν φτιάχναμε το παιχνίδι ξεχάσαμε για το δελτίο τύπου και τις υποσχέσεις μας για το Multiplayer μέχρι το τέλος της παραγωγής τον Σεπτέμβριο με Οκτώβριο με το παιχνίδι να κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο. Αυτό θα είναι απίστευτο για τον κόσμο σκέφτηκε η ομάδα παραγωγής, αν δεν υπάρχει αυτό το κομμάτι στο παιχνίδι. Ευτυχώς καταφέραμε να δημιουργήσουμε το Multiplayer μέσα σε λίγες ημέρες και μετά κάναμε ένα μεγάλο τεστ για να δούμε ότι όλα είναι σωστά όπως υποσχεθήκαμε. Παραλίγο να μην υπήρχε αυτό το μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού μέσα στο παιχνίδι.

 

Ευτυχώς όμως, όλα πήγαν καλά.