H σειρά Call of Duty επέστρεψε στις ρίζες της με την Sledgehammer Games στο τιμόνι της παραγωγής. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε την Private Beta του Call of Duty: WWII η οποία περιείχε μία γεύση από το Multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού. Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας:

Το κλίμα του παιχνιδιού

Το παιχνίδι εκτυλίσσεται στην περίοδο του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Οι χάρτες που περιείχε η Beta -οι οποίοι θα είναι φυσικά στο πλήρες παιχνίδι- μεταφέρουν το κλίμα και την αίσθηση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Θα έρθετε αντιμέτωποι με χαρακώματα, κατεστραμμένες πόλεις, κατεστραμμένα δάση, λεηλατημένες εκτάσεις και άλλα πολλά. Η Sledgehammer Games έκανε καταπληκτική δουλειά στην καταγραφή περιοχών και κλίματος αλλά υπάρχουν κάποια αρνητικά στην σχεδίαση τα οποία θα αναλύσουμε παρακάτω, αφού πρώτα δείτε ένα μικρό δείγμα στο βίντεο που ετοιμάσαμε για εσάς:

Νέα Divisions και όπλα

H Sledgehammer Games έκανε αρκετές αλλαγές στο customization του παιχνιδιού. Τα Custom-Classes δεν υπάρχουν πλέον στο παιχνίδι, αλλά έχουν αντικατασταθεί με τα νέα «Divisions». Tα Divisions είναι κλάσεις στρατιωτών στις οποίες η κάθε μία έχει τις δικές της ικανότητες και τα δικά της αντικείμενα για τις μάχες. Η Expeditionary Division είναι ειδική μονάδα για κοντινές εξουδετερώσεις, συνιστάται οι παίκτες να χρησιμοποιήσουν καραμπίνες (shotguns). Η Infantry Division είναι μονάδα τουφεκισμού (Rifles). Η Airborne Division είναι η μονάδα αεροπορίας η οποία χρησιμοποιεί αυτόματα οπλοπολυβόλα (SMGs). H Armored Division είναι η μονάδα η οποία χρησιμοποιεί βαριά οπλοπολυβόλα (LMGs). Τέλος, η Mountain Division είναι η μονάδα με τους ελεύθερους σκοπευτές. Οι παίκτες θα έχουν φυσικά την επιλογή να κάνουν συνδυασμούς με όπλα που δεν ταιριάζουν με τις κλάσεις. Η κάθε κλάση έχει το δικό της ντύσιμο, θα υπάρχουν διάφορες στολές στο πλήρες παιχνίδι. Τέλος, υπάρχει και η επιλογή να επιλέξετε διάφορα πρόσωπα και χαρακτήρες, άνδρες και γυναίκες.

Τα όπλα που παίξαμε στην Beta ήταν χαρακτηριστικά με αυτά που συναντήσαμε σε παλαιότερους τίτλους της σειράς όπως τα M1 Garand, STG44, M1A1 Carbine, PPSH-41, BREN και άλλα πολλά. Επίσης υπάρχουν και όπλα του Β’ Πασκοσμίου Πολέμου που δεν συναντήσαμε ποτέ σε παιχνίδια της σειράς όπως τα Grease Gun, Lewis, M1941, Winchester 1897 και πολλά άλλα. Υπάρχουν επίσης και εξαρτήματα όπως στόχαστρα, λαβές για καλό κράτημα, εξαρτήματα μείωσης ροπής και άλλα πολλά, τα οποία μπορείτε να ξεκλειδώσετε ολοκληρώνοντας διάφορες δοκιμασίες (challenges). Τέλος στο customization υπάρχει και η επιλογή θανατηφόρου (χειροβομβίδες, κτλ) και τακτικού (χειροβομβίδες ζάλης, νάρκες, κτλ.) εξοπλισμού. Για να ξεκλειδώσετε τα Divisions (η πρώτη επιλογή είναι δωρεάν), τα όπλα και τον εξοπλισμό θα χρειαστεί να εξαργυρώσετε τα Dιvision Points (tokens) τα οποία θα λάβετε όταν ανεβάσετε επίπεδο.

Η εταιρεία επίσης έκανε αλλαγές και στο σύστημα των κλασικών για την σειρά «Perks», τα οποία αντικατέστησε με την στήλη «Basic Training». Το Basic Training προσφέρει διάφορες δυνατότητες όπως ανεφοδιασμό από νεκρούς, γρηγορότερο γέμισμα όπλων ενώ ο παίκτης τρέχει και άλλα πολλά που βρίσκονται στην επιλογή του παίκτη. Το «Basic Training» όμως προσφέρει μόνο μία επιλογή από αυτές τις δυνατότητες.

Διαβάστε επίσης:  Η δυσκολία του να ισορροπήσεις το gameplay του FIFA

Τα Scorestreaks κάνουν την επιστροφή τους στην σειρά. Στην Beta είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Recon Plane, που στην ουσία είναι ένα UAV που εμφανίζει του εχθρούς στο mini-map, το Glide Bomb, μία μεγάλη βόμβα που την ρίχνει ένα αεροπλάνο και οι παίκτες μπορούν να τη χειριστούν προς τους εχθρούς μέχρι να πέσει στο έδαφος, το Artillery Badge, όπου πέφτουν βόμβες εκεί που επιλέγει ο παίκτης χρησιμοποιώντας τον χάρτη, το Molotov Cocktail το οποίο δίνει ένα μολότωφ στον παίκτη και μπορεί να κάψει τους εχθρούς του, το κλασικό Care Package, το Fighter Pilot, όπου ο παίκτης μπορεί να πιλοτάρει ένα αεροπλάνο και να σκοτώσει τους εχθρούς του, το Flamethrower με το οποίο μπορείτε να κάψετε του εχθρούς σας και τέλος το Paratroopers το οποίο εμφανίζει AI στρατιώτες σκοτώνοντας για λογαριασμό του παίκτη.

To Gameplay, τα modes και το πρόβλημα που θα διορθωθεί

Η Beta περιείχε κλασικά online modes όπως Team Deathmatch, Domination, Hardpoint και το Moshpit, το οποίο είχε αυτά τα τρία modes συν το Kill Confirmed σε εναλλαγή. Eπίσης, η Beta περιείχε και το νέο mode της Sledgehammer Games το οποίο ονομάζεται «War».

Το War στην Beta περιείχε έναν χάρτη στην περιοχή του Saint Lo στην Γαλλία που ονομάζεται «Operation Breakout». Οι παίκτες θα παίξουν ως μονάδα των Συμμάχων ή ως μονάδα του Άξονα και πρέπει η μία ομάδα να ολοκληρώσει διάφορες αποστολές στρατηγικής όπως να κατακτήσουν μία περιοχή, να χτίσουν γέφυρες, να κατακτήσουν εφόδια, να συνοδεύσουν ένα tank και άλλα πολλά, ενώ η άλλη ομάδα θα πρέπει να τους εμποδίσει. Αυτό το mode προσφέρει και αφήγηση. Είναι η ιδανική  λειτουργία για να παίξετε με φίλους σας. Τέλος, η Sledgehammer Games δήλωσε πως στην κυκλοφορία του πλήρους παιχνιδιού θα υπάρχουν τα Search & Destroy και Capture the Flag.

Το Gameplay του Online του Call of Duty: WWII είναι κλασικό όπως το ξέρετε και το γνωρίζετε από την σειρά. Προσφέρει γρήγορη ροή και μεσαίας έκτασης χάρτες. Προσφέρει όλων των ειδών μάχες σώμα με σώμα από κοντινές εώς και μακρινές αποστάσεις.

To μεγαλύτερο πρόβλημα για το Call of Duty: WWII είναι σχεδιαστικού χαρακτήρα που δεν διορθώνεται και πολύ εύκολα. Πιο συγκεκριμένα το πρόβλημα βρίσκεται σε ένα συγκεκριμένο χάρτη της Beta, τον Aachen. Ο χάρτης Aachen βασίζεται στην λεηλατημένη πόλη της Γερμανίας η οποία έχει υποστεί μεγάλες ζημιές από τον πόλεμο στα κτίρια στους δρόμους και τα οχήματα. Είναι γενικά μεσαίας έκτασης τοποθεσία η οποία μπορεί να προσφέρει μάχες κοντινής απόστασης αλλά και μακρινής. Το πρόβλημα είναι ότι τα lanes (οι δρόμοι) του χάρτη δεν έχουν σχεδιαστεί σωστά με αποτέλεσμα να μην υπάρχει τρόπος διαφυγής για τους παίκτες.

Διαβάστε επίσης:  Τα e-sports στους Ολυμπιακούς Αγώνες; Όχι ακόμα

Επίσης υπάρχουν και τα headglitches, δηλαδή οι αντίπαλοι μπορεί να βρεθούν πάνω από το κεφάλι σας και να σας σημαδέψουν. Οι οπαδοί του παιχνιδιού μπορεί να θυμούνται τον χειρότερο χάρτη στην ιστορία της σειράς που έχει σχεδιαστεί στο Call of Duty Modern Warfare 3, τον Downturn. Είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση με το MW3. Η κοινότητα εξέφρασε τα παράπονά της στην Sledgehammer Games και η εταιρεία τους ακούσε και είπε ότι θα προβεί σε αλλαγές του συγκεκριμένου χάρτη για το πλήρες παιχνίδι.

Στην Beta υπήρχαν επίσης κάποια προβλήματα σταθερότητας σχετικά με το ΤΤΚ (Time To Kill), και με το γέμισμα της μπάρας υγείας αλλά ένα πλήθος από αυτά διορθώθηκαν μέσα στα δύο Σαββατοκύριακα που έτρεχε η Beta. Επίσης, υπάρχουν κάποια θεματάκια ισορροπίας με διάφορα όπλα, δηλαδή μερικά είναι πιο ισχυρά από όσο πρέπει σε σχέση με άλλα, και το αντίστροφο. Αυτά τα προβλήματα θα λυθούν στην πλήρη κυκλοφορία όπως διαβεβαίωσε η εταιρεία.

Γραφικά – Ήχος

Οι πρώτες εντυπώσεις μας για τον τεχνικό τομέα του Call of Duty: WWII είναι εκπληκτικές. Τα γραφικά και ο ήχος φαίνονται καταπληκτικά και καταγράφουν όπως πρέπει το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι παίκτες θα αντικρίσουν κατεστραμμένες περιοχές με όλες τις γραφικές λεπτομέρειες. Επίσης το ωμό μέτωπο του πολέμου επιστρέφει στο Call of Duty, οι παίκτες θα αντικρίσουν κομμένα πόδια, χέρια, καμένους στρατιώτες και πολύ αίμα.

Επιπλέον στο τομέα του ήχου οι παίκτες θα ακούσουν μουγκρητά, ουρλιαχτά. Tα όπλα και ο εξοπλισμός ακούγονται όπως πρέπει, όμως υπάρχουν και μερικές ανακρίβειες, όπως για παράδειγμα ο ήχος του MG-42. Στο Multiplayer υπάρχει και το ενισχυμένο Battle Chatter όπου οι στρατιώτες μιλάνε μεταξύ τους κάνοντας το παιχνίδι πιο ρεαλιστικό.

Συμπέρασμα

Το Call of Duty: WWII από αυτά που είδαμε και παίξαμε μέχρι τώρα δείχνουν πως θα είναι ένας πολλά υποσχόμενος τίτλος που σίγουρα χρειάζεται λίγο παραπάνω δουλειά για να είναι έτοιμος για την πλήρη κυκλοφορία.

Αυτό το λίγο που μας προσέφερε η Beta μας μετέφερε στο δύσκολο και ωμό κλίμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Το Call of Duty: WWII έχει τις δυνατότητες να είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της σειράς.

Περισσότερα συμπεράσματα θα μπορούμε να βγάλουμε όταν θα κυκλοφορήσει η πλήρης έκδοση του παιχνιδιού.