Το Kingdom Come : Deliverance είναι αυτή τη στιγμή ίσως το πιο «καυτό» παιχνίδι της βιομηχανίας.

Από τη μια έρχεται για να «γεμίσει» ένα κενό στον τομέα των RPG και από την άλλη έχει τόσα πολλά προβλήματα που μέσα σε μια εβδομάδα κυκλοφορίας, έχει δει ήδη δύο patches και ακόμα πολλά από τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί. Την ίδια ώρα οι παίχτες το έχουν αποδεχθεί θετικά, αφού το παιχνίδι έχει ήδη πουλήσει κοντά στα 500 χιλιάδες αντίτυπα.

Κανονικά, αντί για το άρθρο που διαβάζετε αυτή τη στιγμή, θα έπρεπε να διαβάζετε το review του παιχνιδιού. Αλλά το ίδιο το παιχνίδι αρνήθηκε και θα καταλάβετε και οι ίδιοι το γιατί.

Ξεκινώντας το Kingdom Come : Deliverance προσφέρει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Ένας βασιλιάς – πρότυπο, αντικαθίσταται από ένα βασιλιά μη πρότυπο, που σύντομα έρχεται η ώρα να καθαιρεθεί. Την ίδια ώρα, διάφορα πολιτικά παιχνίδια οδηγούν σε τραγικά γεγονότα και ένας 20+ γιος ενός σιδηροργού αναζητά εκδίκηση, χωρίς να έχει ούτε τις γνώσεις ούτε την εμπειρία.

Όλα αυτά μέχρι εδώ είναι καλά. Το παιχνίδι φαίνεται να είναι πολύ καλογραμμένο, με προσεγμένη ιστορία και με μια επαφή με τους χαρακτήρες που είναι «τόσο – όσο», ιδανική για να τους γνωρίσετε και να νοιαστείτε για αυτούς.

Διαβάστε επίσης:  Όταν το demo ενός παιχνιδιού άλλαξε το στυλ του StarCraft

Σε περίπου 5 ώρες  παιχνιδιού, εκτός από την βασική εκπαίδευση δεν χρειάστηκε να δώσω ούτε μια μάχη. Λαμβάνοντας υπόψη τα λόγια των δημιουργών- ότι μπορούμε στο παιχνίδι με βάση τις επιλογές μας να δώσουμε στον χαρακτήρα μας την προσωπικότητα που εμείς θέλουμε-, είχα αποφασίσει να τον κάνω έναν ρήτορα που ταυτόχρονα θα είχε και μια βασική ικανότητα στην μάχη, σε καταστάσεις που δεν θα μπορούσε να την αποφύγει. Αν υπάρχουν τέτοιες..

Ώσπου φτάνουμε στην κύρια αποστολή, στην πόλη Talmberg, που δεν είναι άλλη από το να οδηγήσουμε τον Henry μακριά από την πόλη. Αφού λοιπόν βρίσκω έναν ευφάνταστο τρόπο (να πηδήξω κάτω από την γέφυρα και να βρεθώ εκτός κάστρου) ένας φρουρός με εντοπίζει. Χρησιμοποιώ την ικανότητα του λόγου και του ζητώ να με αφήσει. Προς έκπληξή μου, με αφήνει, και μάλιστα αναφέρει ότι θα με βοηθήσει να αποφύγω και τους υπόλοιπους φρουρούς! Ήταν το απόλυτο σχέδιο, αν λειτουργούσε!

Όμως…πέντε βήματα πιο κάτω ένας από τους φρουρούς, τους οποίους ο πρώτους μου είχε υποσχεθεί ότι θα ξεφορτωθεί, με τσάκωσε! Και αυτός δεν έπαιρνε από…λόγια. Δεν υπήρχε καν η επιλογή.

Επομένως, αναγκαστικά έπρεπε να τον ακολουθήσω και ήταν τόσο ευγενικός, που με πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο που μου έχει παραχωρηθεί στην πόλη. Κάτι ότι ήταν αργά, κάτι που το πόδι του Henry ήθελε ξεκούραση είπα να τον βάλω να κοιμηθεί για δύο ώρες. Όμως, υπολόγισα χωρίς τον… εφιάλτη που αποφάσισε το ίδιο το παιχνίδι να δημιουργήσει, γιατί σίγουρα δεν ήταν απόφαση των δημιουργών του.

Διαβάστε επίσης:  Όταν το demo ενός παιχνιδιού άλλαξε το στυλ του StarCraft

Την ώρα που ο Henry έχει αποκοιμηθεί, εμφανίζεται η φιγούρα του ίδιου φρουρού που τον εντόπισε να προσπαθεί να διαφύγει και του λέει ακριβώς τα ίδια! Με τις ίδιες επιλογές! Ξανά και ξανά! Οποιαδήποτε επιλογή και να πατήσω, ολόκληρος ο διάλογος ξεκινά από την αρχή, σε μια ατελείωτη λούπα.

Οκ, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα κάνω ξανά load το save. Εδώ έρχεται το άλλο θέμα που αφορά το μηχανισμό αποθήκευσης της προόδου του παίχτη. Το παιχνίδι κάνει auto save μόνο σε συγκερκιμένα σημεία. Το manual save υπάρχει αλλά με την μορφή ακριβών potions που ζαλίζουν κιόλας τον Henry αφού περιλαμβάνουν αλκοόλ. Προφανώς δεν είχα σκεφτεί να κάνω save και το προηγούμενο ήταν περίπου πριν καμιά ώρα…

Το Kingdom Come : Deliverance έχει σίγουρα προοπτικές, οι οποίες όμως θα εκπληρωθούν αν τα θέματα του λυθούν. Τουλάχιστον οι developers έχουν ενημερώσει ότι δουλέυουν σε αυτά.