Ένας από τους τρόπους για να καταλάβει ο παίκτης την κατάσταση υγείας του χαρακτήρα που έχει στον έλεγχο του είναι να δει μία μπάρα υγείας ή κάποιο χαρακτηριστικό σημάδι στην οθόνη. Αυτό τον μηχανισμό υγείας χρησιμοποιούν τα περισσότερα παιχνίδια, εκτός από το Uncharted.

Σύμφωνα με τον σχεδιαστή της Naughty Dog Jonathan Cooper, o Nathan Drake του Uncharted δεν δέχεται ποτέ χτύπημα από σφαίρα, πριν πεθάνει. Οι εχθροί πυροβολούν αρκετές σφαίρες στον Drake και γίνεται η οθόνη κόκκινη, όμως αυτό δεν αντιπροσωπεύει την υγεία του, αλλά την τύχη του που τελειώνει. Κάποια στιγμή οι εχθροί θα πετύχουν καθαρά τον στόχο τους και θα σκοτώσουν τον Drake αν αποφύγει αρκετές φορές τις σφαίρες.

H Amy Hennig, Creative Director και συγγραφέας των παιχνιδιών επιβεβαίωσε αυτό τον μηχανισμό λέγοντας ότι ήθελαν να ευθυγραμμίσουν το παιχνίδι με το πνεύμα και το στυλ των ταινιών που χρησιμοποίησαν ως έμπνευση.

Διαβάστε επίσης:  Το FIFA 19 στην πρώτη θέση των UK Charts μετά από «μεγάλη μάχη» με τις άλλες νέες κυκλοφορίες

Εσείς το ξέρατε την πρώτη φορά που παίξατε κάποια από τα Uncharted παιχνίδια; Πείτε μας στα σχόλια.