H σειρά Call of Duty επιστρέφει για ακόμη μία χρονιά με την Treyarch να βρίσκεται «στο τιμόνι της παραγωγής». To Call of Duty: Black Ops 4 μας μεταφέρει για ακόμη μία φορά στο μέλλον χωρίς όμως την χρήση jetpacks.

Εμείς είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε την Multiplayer Private Beta του παιχνιδιού στο Xbox One και το PC και παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Το κλασικό Gameplay με μία μεγάλη αλλαγή

Το Call of Duty: Black Ops 4 προσφέρει το κλασικό Gameplay με γρήγορες και κλειστές μάχες πρώτου προσώπου σώμα-με-σώμα.

Από το πρώτο match στο Call of Duty: Black Ops 4 κάποιος μπορεί να παρατηρήσει μία λειτουργία που πρόσθεσε η Treyarch για να κάνει τις μάχες πιο στρατηγικές.

Η λειτουργία που κάνει πολύ αισθητή την παρουσία της είναι ο νέος τρόπος επούλωσης τραυμάτων που γίνεται με ένα πάτημα ενός κουμπιού. Πλέον, οι παίκτες δεν θα βασίζονται σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα επούλωσης τραυμάτων όπως τα προηγούμενα χρόνια, αλλά θα πατάνε ένα παραπάνω πλήκτρο για να ξαναγεμίσει η υγεία.

Ακούγεται σαν μία «ριζοσπαστική» λειτουργία για την σειρά αλλά δεν επηρεάζει ιδιαίτερα την όμορφη ροή των ματς για την οποία είναι φημισμένη η σειρά.

Οι Specialists και τo Pick-10 Create-A-Class επιστρέφουν

H Treyarch όπως και στο προηγούμενο παιχνίδι της το Black Ops III επέλεξε να προσθέσει τους Specialists για ακόμη μία φορά.

Οι Specialists είναι ήρωες που ο καθένας έχει τις δικές του ικανότητες και εξοπλισμό στο πεδίο της μάχης. Στο παιχνίδι θα υπάρχουν δέκα διαφορετικοί χαρακτήρες με τους περισσότερους να κάνουν την επιστροφή τους από το προηγούμενο παιχνίδι της εταιρείας.

Η Treyarch για τις κλάσεις του Call of Duty: Black Ops 4 χρησιμοποιεί το Pick-10 Create-A-Class σύστημα το οποίο δημιούργησε η ίδια το 2012 με το Call of Duty: Black Ops II.

Οι παίκτες θα έχουν στην διάθεση τους να δημιουργήσουν κλάσεις που αποτελούνται από δέκα πράγματα όπως όπλα, εξαρτήματα, στόχαστρα, perks και wildcards.

Τα όπλα του Call of Duty: Black Ops 4 είναι φουτουριστικά, κάτι που σημαίνει πώς δεν υπάρχουν όπλα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά, στην Beta υπήρχε μία μεγάλη ποικιλία από όλα τα είδη των όπλων όπως πιστόλια, σκοπευτές, οπλοπολυβόλα, καραμπίνες, εκτοξευτήρες και τουφέκια. Φυσικά, τα όπλα στην Beta δεν είχαν τις κατάλληλες ισορροπίες στο Gameplay όμως η Treyarch δήλωσε ότι θα τα διορθώσει για το πλήρες παιχνίδι και φυσικά θα αναπτύσσονται και μετά την κυκλοφορία του τίτλου όπως και γίνεται με την σειρά κάθε χρόνο.

Για ακόμη μία χρονιά, το σύστημα των Scorestreaks επιστρέφει προσφέροντας τους παίκτες εξοπλισμό ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνουν εντός των match. Επιστρέφουν κλασικά αντικείμενα όπως τα εξής: τηλεκατευθυνόμενο RC-XD, Care Package, Counter-UAV, Hellstorm Missile, Sentry Gun, Gunship και άλλα πολλά.

Διαβάστε επίσης:  Divinity Original Sin 2 Definitive Edition Review

Οι εντυπωσιακοί χάρτες και τα modes

Η Treyarch για την Multiplayer Beta πρόσφερε μάχες σε πέντε χάρτες του παιχνιδιού που θα υπάρχουν στο πλήρες παιχνίδι τον Οκτώβριο.

Οι πέντε χάρτες προσφέρουν κλειστές μάχες σε μέτριες εκτάσεις κάτι που γνωρίζουν και λατρεύουν οι οπαδοί της σειράς.

Οι τοποθεσίες είναι όμορφα σχεδιασμένες και θα ταξιδέψουν τους παίκτες σε μέρη όπως σε μία Ισπανική πόλη, σε μία πόλη της Ιαπωνίας, στην ακτή την Κολομβίας, στις οροσειρές της Ισλανδίας, σε μία βίλα στην εξοχή της Ισπανίας, και σε άλλες πολλές ξεχωριστές τοποθεσίες.

Στην Beta του Call of Duty: Black Ops 4 υπήρχαν τα κλασικά Team Deathmatch, Domination, Hardpoint, Control και Search & Destroy.

H μεγαλύτερη αλλαγή στα modes του Call of Duty: Black Ops 4 είναι ότι πλέον οι μάχες θα είναι 5v5 και όχι 6v6, όπως τα προηγούμενα χρόνια.

Μία ακόμη αλλαγή που οι παίκτες θα παρατηρήσουν στο πρώτο match τους στο Team Deathmatch είναι ότι πλέον μετράει πόση ζημιά κάνει ο κάθε παίκτης εναντίον της άλλης αντίπαλης ομάδας και όχι πόσα kills θα κάνει κάποιος.

Στην Beta υπήρχε και ένα νέο mode το Heist που φυσικά και θα υπάρχει στο πλήρες παιχνίδι. Το mode χωρίζει τους παίκτες σε δύο ομάδες με κύριο στόχο να κατακτήσουν μία τσάντα με χρήματα και να την παραδώσουν σε ένα ελικόπτερο που περιμένει σε μία περιοχή του χάρτη. Ο κάθε παίκτης έχει μόνο μία ευκαιρία ζωής σε κάθε γύρο και αν πεθάνετε τότε ένας από τους συμπαίκτες σας μπορεί να σας θεραπεύσει. Ο κάθε γύρος είναι τρία λεπτά σε διάρκεια και η νίκη πάει στην πρώτη ομάδα που θα κερδίσει τέσσερις γύρους.

Το Heist δεν περιέχει Specialists αλλά ούτε και την επιλογή να δημιουργήσετε την δικιά σας κλάση, αλλά θα σας δίνετε η δυνατότητα να αγοράσετε εξοπλισμό όπως όπλα, αναβαθμίσεις, αλεξίσφαιρα γιλέκα, Scorestreaks και άλλα πολλά με τα χρήματα που θα κερδίζετε από κάθε γύρο.

Η Treyarch χρησιμοποίησε ως έμπνευση λειτουργίες του Payday 2 και δημιούργησε κάτι άκρως διασκεδαστικό για την Call of Duty σειρά. Το mode όπως αναφέρει η εταιρεία δεν το δημιούργησε για ανταγωνιστικούς σκοπούς, αλλά για διασκέδαση όπως και έκανε τα προηγούμενα χρόνια με τα Party Games στα δύο πρώτα Call of Duty: Black Ops.

Γραφικά – Ήχος

Οι πρώτες εντυπώσεις από τον γραφικό τομέα του παιχνιδιού δεν είναι εντυπωσιακές για τις εκδόσεις της Beta στην κονσόλα ( έστω στο Playthrough μας στο Xbox One). Η Treyarch σχεδίασε όμορφα περιβάλλοντα με όλες τις γραφικές λεπτομέρειες, όμως η απόδοση και για τις τέσσερις κονσόλες της αγοράς δεν ήταν η ιδανική.

Διαβάστε επίσης:  F1 2018 Review

H Beta έκδοση του παιχνιδιού έχανε καρέ ανά κάθε δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα να πέφτει πιο κάτω από τα 60 σταθερά καρέ ανά το δευτερόλεπτο, κάτι που δεν συμβαδίζει με την απόδοση σε παλαιότερους τίτλους της σειράς και των προηγούμενων παιχνιδιών Call of Duty της Treyarch.

Οι βασικές κονσόλες Xbox One και PlayStation 4 όμως παρουσίασαν περισσότερα προβλήματα σε σχέση με τις νέες κονσόλες όπως η ανάλυση της εικόνας η οποία είναι κατώτερη σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Στην έκδοση του Xbox One ξεχωρίζει η θολούρα της εικόνας, κάτι που επηρέασε αισθητά την εμπειρία μας με την Beta του τίτλου.

Στο PC τα πράγματα ήταν πιο ομαλά, αφού για πρώτη φορά η Treyarch μαζί με την Beenox δημιουργούν το παιχνίδι για να ικανοποιήσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς παίκτες. Υπάρχει η υποστήριξη 4Κ ποιότητας και η επιλογή ξεκλειδωμένων καρέ.

Ο τομέας του ήχου για το παιχνίδι είναι ακουστικά ικανοποιητικός. Η γενική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού ακούγεται ωραία. Τα όπλα και ο εξοπλισμός ακούγονται όπως πρέπει και προσφέρουν την κλασική αίσθηση Call of Duty που λατρεύουν οι παίκτες.

Συμπέρασμα

Οι πρώτες εντυπώσεις μας από το Call of Duty: Black Ops 4 είναι αρκετά θετικές ως προς το gameplay που προσφέρει. Η Treyarch επιστρέφει δυναμικά με το Call of Duty με νέες λειτουργίες στο gameplay, εντυπωσιακές τοποθεσίες και νέα modes.

Όμως η απόδοση της Beta στις κονσόλες δεν ήταν η καλύτερη δυνατή για ένα Call of Duty παιχνίδι κάτι που επηρέασε σημαντικά το playthrough μας αλλά και πολλούς άλλους παίκτες της κοινότητας. H εταιρεία παραγωγής θα πρέπει να αντιμετωπίσει αυτά τα τεχνικά προβλήματα μέχρι την τελική κυκλοφορία.

Υπήρχαν φυσικά και προβλήματα με τις ισορροπίες στο gameplay, όμως η Treyarch αναγνώρισε τα προβλήματα και δήλωσε ότι θα τα διορθώσει σε μία ανάρτηση που έκανε στο Reddit του παιχνιδιού.

Η Activision και η Treyarch θα ανοίξουν και μία δεύτερη Beta για το Battle-Royale mode του Call of Duty: Black Ops 4 που ονομάζεται Blackout μέσα σε αυτό τον μήνα.

Περισσότερα συμπεράσματα θα μπορούμε να βγάλουμε μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης Beta και όταν θα κυκλοφορήσει το πλήρες παιχνίδι τον Οκτώβριο.