To 2018 το αφήνουμε σε λίγες ώρες πίσω μας. Ήταν μια χρονιά γεμάτη gaming αλλά και με τις δικές της καλές και κακές στιγμές. Πριν την έλευση του νέου χρόνου κάνουμε τον δικό μας απολογισμό για την χρονιά που φέυγει:

Τι έφερε το 2018;

 Ενυπωσιακά παιχνίδια

gaming 2018

Το 2018 ήταν μία ακόμη δυνατή χρονιά σε κυκλοφορίες νέων παιχνιδιών και ιδεών σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά και σε remasters κλασικών αγαπημένων τίτλων.

Παιχνίδια όπως τα Red Dead Redemption 2, God of War, Marvel’s Spiderman, Forza Horizon 4, Pokemon Let’s Go, Smash Bros. Ultimate, Call of Duty: Black Ops 4, Battlefield V και άλλα τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού και έτσι σημείωσαν τεράστιες πωλήσεις.

Μεγάλο ενδιαφέρον των εταιρειών στην επένδυση συνδρομητικών υπηρεσιών

Με την άνθιση των συνδρομητικών υπηρεσιών που προσφέρουν παιχνίδια για ένα μηνιαίο αντίτιμο, οι εταιρείες το 2018 συμμετείχαν μαζικά στην προσφορά περισσότερων παιχνιδιών από τους καταλόγους τους σε συνδρομητικές υπηρεσίες της Microsoft όπως το Xbox Game Pass και της Sony με το PlayStation Now (δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην χώρα μας).

Nintendo Labo

nintendo labo

Στο άρθρο μας για την ανακοίνωση της Nintendo για το Nintendo Labo, είχαμε τίτλο: “Το πιο Nintendo πράγμα που ανακοίνωσε ποτέ η Nintendo“. Η ιαπωνική εταιρία δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσει και το Nintendo Labo σίγουρα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους.

Cross platform play

To 2018 ήταν ένα έτος – σταθμός στην λειτουργία του cross-platform play δηλαδή στο να μπορούν χρήστες από διαφορετικές πλατφόρμες να παίζουν μαζί. Η επιτυχία του Fortnite μαζί με το Rocket League ήταν σημαντικοί παράγοντες προς αυτή την κατεύθυνση και αν και υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες και σοβαρά θέματα (όπως π.χ. το cheating) να λυθούν, ήταν μια αρχή.

Κλείσιμο εταιρειών

Το 2018 έφερε και δυσάρεστα γεγονότα στην gaming βιομηχανία όπως το κλείσιμο σημαντικών επιχειρήσεων για αυτό τον κλάδο όπως η Telltale Games (The Walking Dead, The Wolf Among Us) και η Capcom Vancouver (Dead Rising).

Τι δεν έφερε το 2018

Δραστικές αλλαγές στα Microtransactions και τα Loot Boxes

Tα microtransactions και τα loot boxes για ακόμη μία φορά ήταν ένα θέμα το οποίο συζητήθηκε από την κοινότητα αλλά και εξετάσθηκε από αρχές και επιτροπές από διάφορες χώρες. Ωστόσο, δεν υπήρξε κάποια δραστική λύση παραμένοντας ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα.

Η ανάπτυξη της VR τεχνολογίας

Μπορεί πλέον όλο και περισσότερες εταιρίες hardware να προσφέρουν τις δικές τους VR λύσεις, όμως ακόμα στο κομμάτι του software η πρόοδος είναι μικρή. Σίγουρα το VR gaming θα μας απασχολησει στο άμεσο μέλλον, αλλά οι απαιτήσεις είναι πολλές και τα βήματα προόδου που βλέπουμε μικρά.

Διαφάνεια και καθαρές πρακτικές

Δυστυχώς και αυτή την χρονιά ήταν πολλές οι περιπτώσεις που άλλα περίμεναν οι χρήστες και άλλα έλαβαν, με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της συλλεκτικής έκδοσης του Fallout 76. Όμως οι απογοητεύσεις και αυτή την χρονιά ήταν πολλές και δεν μιλάμε μόνο για τεχνικά προβλήματα σε παιχνίδια (που φέτος δεν ήταν δα και τόσα πολλά), όσο για επιχειρηματικά μοντέλα (πχ Red Dead Online, NBA 2K19) και στρατηγικές που έφερναν τον παίχτη-καταναλωτή σε δεύτερο πλάνο.

Καλή χρονιά σε όλους!