A.I. της Google κέρδισε δύο επαγγελματίες παίκτες του StarCraft σε δύο σειρές παιχνιδιών που έγιναν τον Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες.

Η A.I. η οποίο ονομάστηκε από την DeepMind “AlphaStar”, κέρδισε τον Grzegorz “MaNa” Komincz της Team Liquid και τον Dario “TLO” Wünsch σε μια σειρά πέντε παιχνιδιών χωρίς όυτε μια ήττα.

Σε ένα stream που δείχνει τα αποτελέσματα αυτών των αγώνων, ο Wünsch είπε ότι είχε δει κάποια πλάνα του AlphaStar και αισθάνθηκε «πολύ σίγουρος». Ωστόσο, σύντομα ήρθε αντιμέτωπος με αντισυμβατικές στρατηγικές σε κάθε παιχνίδι, καθιστώντας σχεδόν αδύνατο για αυτόν να βρει ρυθμό και να καταλάβει πώς να διαβάσει τον αντίπαλό του.

Ο Komincz έχασε με τον ίδιο τρόπο, αν και έπαιξε με μια έκδοση της AI που είχε μάθει ήδη από τους αγώνες της ενάντια στον Wünsch και ως εκ τούτου έπαιξε με έναν πιο ανθρώπινο ρυθμό από ό, τι πριν.

Η ομάδα DeepMind κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η AlphaStar κέρδισε και τους δύο επαγγελματίες λόγω της “ανώτερης μακρο και μικρο-στρατηγικής λήψης αποφάσεων, και όχι εξαιτίας του μεγαλύτερου αριθμού κλικ, των ταχύτερων χρόνων αντίδρασης ή της πρώτης διεπαφής.