H Valve “σπάει τη σιωπή της” για τα προβλήματα του Artifact

H Valve κυκλοφόρησε την νέα παραγωγή της το Artifact στις 28 Νοεμβρίου του 2018 στο Steam, αλλά το παιχνίδι καρτών δεν κατάφερε να προσεγγίσει τις αναμενόμενες προσδοκίες της εταιρείας.

Οι παίκτες δεν παίζουν το παιχνίδι και αυτό φαίνεται από τα νούμερα, για παράδειγμα την περασμένη εβδομάδα ο αριθμός παικτών δεν ανήλθε καν τους 500.

Η Valve διατήρησε «σιγή ιχθύος» μετά την κυκλοφορία του Artifact μέχρι την περασμένη εβδομάδα όπου τελικά έκανε μία ανάρτηση στο Steam εξηγώντας τους λόγους πίσω από αυτή την ηρεμία.

O προγραμματιστής της Valve Jeep Barnett έγραψε σχετικά με το Artifact:

«Τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα περιμέναμε. To Artifact απεικονίζει αυτή την απόκλιση μεταξύ των προσδοκιών μας και του τελικού αποτελέσματος… Είναι ξεκάθαρο πώς υπάρχουν ριζικά προβλήματα στο παιχνίδι και το αρχικό μας πλάνο ενημερώσεων με νέες λειτουργίες και κάρτες δεν είναι αρκετό για να λύσει αυτά τα προβλήματα.

Συνεπώς, η ομάδα του Artifact σχεδίαζει να διερευνήσει τα μεγαλύτερα προβλήματα με το παιχνίδι. Αυτό σημαίνει πώς θα εξετάσουμε τον σχεδιασμό του παιχνιδιού, την οικονομία και την κοινωνική εμπειρία και περισσότερους μηχανισμούς.

Από εδώ και πέρα, θα επικεντρωθούμε στην λύση των μεγαλύτερων προβλημάτων με το παιχνίδι πάρα στην κυκλοφορία μικρών ενημερώσεων. Αναμένουμε πώς αυτή η διαδικασία πειραματισμού και παραγωγής θα είναι μεγάλη και θα χρειαστεί αρκετός χρόνος, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι να αντιμετωπίσουμε αυτή την δοκιμασία και θα σας κρατάμε ενήμερους όταν θα είμαστε έτοιμοι».

Όπως φαίνεται είναι μακρύς ο δρόμος για την διόρθωση των προβλημάτων και την εξέλιξη του Artifact και είναι έστω κάτι για τους οπαδούς του παιχνιδιού.

 

 

Περισσοτερα
the last of us 2
Νέα επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας για το The Last of Us 2