Η Microsoft, η Sony και η Nintendo πρόκειται να φέρουν νέες πολιτικές που απαιτούν από τα παιχνίδια που κυκλοφορούν στις κονσόλες τους να αποκαλύπτουν τις πιθανότητες των loot boxes.

Η είδηση ανακοινώθηκε από την Entertainment Software Association την Τετάρτη. Η ESA ανέφερε σε δήλωσή της:

“Οι σημαντικότεροι κατασκευαστές κονσόλας – η Sony Interactive Entertainment, φορέας εκμετάλλευσης της πλατφόρμας PlayStation, η Microsoft, φορέας εκμετάλλευσης των Xbox και Windows και η Nintendo, φορέας εκμετάλλευσης της πλατφόρμας παιχνιδιών Nintendo Switch – δεσμεύονται για νέες πολιτικές πλατφόρμας που απαιτούν τα loot boxes για παιχνίδια που έχουν αναπτυχθεί για τις πλατφόρμες τους να αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με τη σχετική σπανιότητα ή την πιθανότητα λήψης τυχαίων εικονικών αντικειμένων.

Αυτές οι απαιτούμενες γνωστοποιήσεις θα ισχύουν και για τις ενημερώσεις παιχνιδιών, αν η ενημερωμένη έκδοση προσθέτει νέες δυνατότητες loot boxes. Ο ακριβής χρόνος αυτής της υποχρέωσης γνωστοποίησης εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά οι κατασκευαστές κονσολών στοχεύουν το 2020 για την εφαρμογή της πολιτικής“.

H ESA δήλωσε επίσης ότι πολλοί από τους εκδότες – μέλη της είτε έχουν ήδη αποκαλύψει, είτε έχουν οικειοθελώς συμφωνήσει να αποκαλύψουν τις πιθανότητες των loot boxes όχι αργότερα από τα τέλη του 2020 – στις κονσόλες και σε άλλες πλατφόρμες.

Αυτές οι εταιρείες περιλαμβάνουν τις Activision Blizzard, Bandai Namco, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Take-Two, Ubisoft, Warner Bros. και Wizards of the Coast.

“Πολλά άλλα μέλη του ESA εξετάζουν την αποκάλυψη”, πρόσθεσε η δήλωση. “Η αποκάλυψη θα ισχύει για όλα τα νέα παιχνίδια και τις ενημερώσεις για παιχνίδια που προσθέτουν τέτοιες αγορές εντός παιχνιδιού και θα παρουσιαστούν κατά τρόπο κατανοητό και εύκολα προσβάσιμο“.

Είναι μια εξέλιξη ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα στο θέμα των loot boxes, σε μια περίοδο που πολλές κυβερνήσεις έχουν ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, όπως αυτή της Μεγάλης Βρετανίας  που όμως κατέληξε ότι τα loot boxes δεν αποτελούν περίπτωση τυχερών παιχνιδιών.