Η Activision «καυχιέται» για τα έσοδα-ρεκόρ που σημείωσαν τα microtransactions του Call of Duty: Black Ops 4, ενώ η υπόλοιπη κοινότητα τα θεωρεί και τα αποκαλεί ως τα χειρότερα από ποτέ για την δημοφιλή σειρά παιχνιδιών.

Στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο προϊστάμενος της εκδότριας εταιρείας δήλωσε πώς η οικονομική απόδοση του Call of Duty: Black Ops 4 της Treyarch ήταν μεγαλύτερη μέχρι το πέρας του οικονομικού έτους και είχε περισσότερους παίκτες σε μηνιαία βάση σε σχέση με το Call of Duty: WWII της Sledgehammer Games.

«Πιστεύουμε πώς αυτό είναι αποτέλεσμα από την αυξανόμενη συχνότητα και ποιότητα και τα live operations, συμπεριλαμβανομένου των ειδικών εποχιακών events, το νέο game play και τις νέες εμπειρίες εντός παιχνιδιού σε όλο το περιβάλλον του Black Ops».

Ο Johnson έδωσε τεράστια έμφαση στο νέο Blackout χάρτη τον Alcatraz που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο και τον αποκάλεσε ως οδηγό στην μεγάλη συμμετοχή των παικτών.

«Η συμμετοχή των παικτών ήταν υψηλή με τις ώρες που παίχτηκαν στο Q2 να αυξάνονται κατά 50% χρόνο-με-το-χρόνο σε σχέση με τον προηγούμενο τίτλο Call of Duty και σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε την επένδυσή μας στην ανάπτυξη ταλέντων, εργαλείων, και αναλυτικών στοιχείων καθώς προσδοκούμε να χτίσουμε την δυναμική μας στο Q3 και παραπέρα».

Στην συνέχεια αναλύθηκαν τα έσοδα από τα microtransactions του Black Ops 4 όπου το ποσό από αυτά που συγκεντρώθηκε ήταν μεγαλύτερο σε σχέση με το WWII, σύμφωνα με τον Johnson.

H Activision δεν αποκάλυψε το ακριβές ποσό που έβγαλε από τα mictotransactions του Black Ops 4 κατά την διάρκεια του οικονομικού τετάρτου, αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε πώς κατάφερε να βγάλει περίπου συνολικά 800 εκατομμύρια δολάρια από τα microtransactions σε όλα τα παιχνίδια της με το Candy Crush της King να είναι η μεγαλύτερη συνεισφορά.

Αυτά τα στοιχεία του Call of Duty: Black Ops 4 κυκλοφόρησαν με την κοινότητα που νοιάζεται να μιλήσει online για το παιχνίδι να είναι εντελώς αντίθετη με «τα επιτεύγματα» της εκδότριας εταιρείας, αφού το μεγαλύτερο ποσοστό θεωρεί τα microtransactions του Black Ops 4 ως τα πιο χειρότερα από ποτέ στην ιστορία της σειράς.

Η κοινότητα βρέθηκε αντίθετη με την πώληση των κατηγοριών (tiers) στο εποχιακό battle pass σύστημα προόδου, τις πωλήσεις βασικών στοχάστρων, των εξωφρενικών τιμών για διάφορα αντικείμενα και όπλα και βέβαια το κλείδωμα νέων DLC όπλων πίσω από loot boxes.

Φυσικά και υπάρχει μία ανησυχία στη κοινότητα για το τι μέλλει γενέσθαι με τα microtransactions του Call of Duty: Modern Warfare της Infinity Ward που θα κυκλοφορήσει σύντομα.

Η εταιρεία παραγωγής δεν μίλησε ακόμη για αυτά, αλλά το μόνο σίγουρο ότι στο νέο παιχνίδι δεν θα υπάρχουν επί-πληρωμής DLC χάρτες και όλο το περιεχόμενο θα δοθεί δωρεάν στους παίκτες με ενημερώσεις.

Παρόλα αυτά τα microtransactions «ήρθαν για να μείνουν», αφού σημειώνουν τεράστια έσοδα για την εταιρεία.

Ο πρόεδρος της Activision Robert Kostich είπε για το Modern Warfare:

«Επενδύουμε σημαντικούς πόρους στο περιεχόμενο μετά-κυκλοφορίας με events και νέους τρόπους παιχνιδιού που πιστεύουμε ότι οι οπαδοί της σειράς θα λατρέψουν.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πραγματικά ανυπομονούμε για την κυκλοφορία του Modern Warfare, είναι ένα υπέροχο παιχνίδι. Και πιστεύουμε πώς είναι το ξεκίνημα ενός συναρπαστικού ταξιδιού για την κοινότητά μας.»