Το System Shock 2 είναι ένα αγαπημένο κλασσικό παιχνίδι που ακόμα και τώρα διατηρεί μια μεγάλη κοινότητα παιχτών. Το 2000 η εταιρία παραγωγής του, Looking Glass Studios έκλεισε και το παιχνίδι βρέθηκε με ένα κενό ιδιοκτησίας. Για κάποιο χρονικό διάστημα, έμεινε χωρίς ενημερώσεις. Το να το τρέξει σε πιο σύγχρονα μηχανήματα όλο και περισσότερο έγινε μια τεράστια ταλαιπωρία.

Αυτό τελείωσε το 2012, όταν ένας fan κυκλοφόρησε μια ανεπίσημη ενημερωμένη έκδοση που είχε ως στόχο τα θέματα αυτά και που τα έλυσε με μεγάλη επιτυχία. Μέχρι σήμερα, κανείς δεν ξέρει την ταυτότητα αυτού που κυκλοφόρησε την ενημέρωση.

Ο μυστηριώδης σωτήρας του System Shock 2 έχει το προσωνύμιο “Le Corbeau”. Κανείς δεν είναι απολύτως σίγουρος πως ο συγκεκριμένος χρήστης κατάφερε να δημιουργήσει ένα patch τέτοιας σημασίας και μεγέθους, αλλά πιθανότατα βασίστηκε σε μια ελλιπή έκδοση του πηγαίου κώδικα του παιχνιδιού που διέρρευσε το 2010.

Το θέμα όμως είναι ότι το patch του Le Corbeau έφερε το παιχνίδι “ξανά στη ζωή”. Οι παίχτες θα μπορούσαν να τρέξουν το System Shock 2 στα σύγχρονα μηχανήματά τους.

Στο μεταξύ, τα δικαιώματα του παιχνιδιού απέκτησε η Nightdive Studios, η οποία ενσωμάτωσε την δουλειά του Le Corbeau και επίσημα πλέον στο παιχνίδι. Παρόλα αυτά ο Le Corbeau συνεχίζει απτόητα να φέρνει ενημερώσεις στο παιχνίδι με την πιο πρόσφατη να έρχεται τον περασμένο Ιούνιο.

Η Nightwave κάνει τώρα και τις δικές της βελτιώσεις στο System Shock 2, ενώ ετοιμάζει και ένα remake του πρώτου System Shock και ένα ολοκαίνουργιο παιχνίδι System Shock. Παρ ‘όλα αυτά, ούτε το studio ξέρει την ταυτότητα του άγνωστου fan, με τον Διευθύνων Σύμβουλο του, Stephen Kick να δηλώνει στο Rock Paper Shotgun ότι προσπάθησε να φτάσει σε επικοινωνία μαζί του με την ελπίδα ότι θα συνεργαστούν, αλλά δεν τα κατάφερε.

“Έκανε καταπληκτική δουλειά, αλλά σε κάποια στιγμή αυτές οι προσπάθειες θα συγκρουστούν με τη δική μας, καθώς επιθυμούμε να βελτιώσουμε τον αρχικό τίτλο”, δήλωσε ο Kick.

Πάντως, όποιος κι αν είναι, οι οπαδοί του System Shock 2 τον ευχαριστούν για το ότι διατήρησε “ζωντανό” το παιχνίδι, όταν το μέλλον του φαινόταν δυσοίωνο.