Η Ubisoft αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο παιχνίδι για τη δημοφιλή σειρά παιχνιδιών τακτικής shooter Ghost Recon μετά την κυκλοφορία του Wildlands το 2017.

Το Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint θα είναι ο νέος τίτλος τη σειράς και παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας από την Closed Beta του παιχνιδιού που ολοκληρώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Ένας ενδιαφέρων αλλά άδειος κόσμος

Στην Beta είχαμε την ευκαιρία να φτιάξουμε τον χαρακτήρα μας από τις επιλογές και να παίξουμε τις πρώτες αποστολές του παιχνιδιού και να πάρουμε μία γεύση από το σενάριο μόνοι μας και με άλλους παίκτες (έως τέσσερις).

Οι πρώτες αποστολές του Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint δεν περιείχαν κάτι το διαφορετικό ή συνταρακτικό και θα πρέπει να περιμένουμε το πλήρες παιχνίδι για να κρίνουμε την ιστορία.

Το παιχνίδι εκτυλίσσεται στην φανταστική τοποθεσία Auroa σε ένα αρχιπέλαγος στην μέση Δυτικού Ειρηνικού Ωκεανού εμπνευσμένη από τοποθεσίες της Νέας Ζηλανδίας. Εκεί οι παίκτες θα συναντήσουν ένα τροπικό κλίμα με πυκνή βλάστηση και αρκετά δέντρα, ωστόσο από τη Beta έκδοση παρατηρήσαμε πώς δεν προσφέρει πολλά κτίσματα με αποτέλεσμα η μεγαλύτερη έκταση να μην προσφέρει πολλά πράγματα στο μάτι.

To gameplay του παιχνιδιού είναι αρκετά απολαυστικό για παιχνίδι του είδους και θυμίζει αρκετά το Wildlands. H μεγάλη διαφορά στο Breakpoint είναι ότι η αντοχή του χαρακτήρα σας παίζει σημαντικό ρόλο στις μάχες με τους εχθρούς καθώς αν δεχτεί μεγάλους τραυματισμούς τότε θα κουτσαίνει και θα περπατά πολύ αργά. Επίσης υπάρχουν βελτιώσεις και στις κινήσεις όπως για παράδειγμα μπορείτε να γίνετε «ένα με το έδαφος» κυλώντας σκυμμένοι στα χώματα και στις λάσπες του εδάφους. Επίσης υπάρχουν σημαντικές βελτιώσεις στη διαχείριση των skills, του εξοπλισμού και των όπλων με αρκετές επιλογές στη διάθεση του παίκτη.

Στους παίκτες δίνεται επίσης η δυνατότητα οδήγησης οχημάτων όπως στο Wildlands, αλλά δεν είναι τίποτα άλλο από ευχάριστη, αφού το σύστημα ελέγχων θυμίζει οδήγηση tank καθώς είναι ανυπάκουο ειδικά στις στροφές σε όλα τα οχήματα όπως αυτοκίνητα, μηχανές, και πλοία. Ωστόσο, το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε αυτή την στιγμή είναι να το αναφέρουμε και να δούμε αν θα υπάρχουν βελτιώσεις στο πλήρες παιχνίδι.

Αίσθηση επίσης προκάλεσε σε εμάς και στη κοινότητα η απουσία των AI συναδέλφων στο solo του Breakpoint κάτι που υπήρχε σε όλα τα Ghost Recon παιχνίδια ακόμη και στο Wildlands. H Ubisoft δήλωσε πώς άκουσε τα παράπονα και θα προσθέσει την AI μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού με ενημέρωση.

Το Breakpoint είναι ένα Ghost Recon παιχνίδι;

Είναι δεδομένο πώς η Ghost Recon σειρά έχει αλλάξει αρκετές φορές ως προς το είδος παιχνιδιού με την πάροδο του χρόνου μετά το πρώτο παιχνίδι το 2001 όταν ήταν ένα παιχνίδι shooter τακτικής σκληροπυρηνικό και απαιτούσε από τους παίκτες να ελέγξουν τις μονάδες και να έχουν επαγρύπνηση για τυχόν απειλές.

Στη συνέχεια η σειρά έγινε στρατηγικής shooter τρίτου προσώπου με το Ghost Recon 2 το 2004 και μετέπειτα η σειρά άλλαξε γενιές με το Advanced Warfighter, Advanced Warfighter 2 και Future Soldier που ακολούθησαν τα χνάρια του Ghost Recon 2 αλλά έγιναν πιο φουτουριστικά. Στην τρέχουσα γενιά η σειρά Ghost Recon άλλαξε για ακόμη μία φορά είδος και έγινε Open World παιχνίδι τρίτου προσώπου με το Wildlands και τώρα με το επερχόμενο Breakpoint.

Eν κατακλείδι, δεν υπάρχει κάτι στο Breakpoint που να θυμίζει Ghost Recon, αντί αυτού το παιχνίδι φαίνεται πώς χρησιμοποιεί αρκετά συστατικά από παιχνίδια όπως το Far Cry ως προς Open World εμπειρία και από την σειρά Division ως προς τη διαχείριση εξοπλισμού, loot και διάφορου τύπου αποστολών όπως raids. Συνεπώς, σε όσους άρεσε το Wildlands το Breakpoint φαίνεται αρκετά υποσχόμενο σε περιεχόμενο και μηχανισμούς.

Γραφικά – Ήχος

H Ubisoft χρησιμοποιεί για ακόμη μία φορά την μηχανή AnvilNext για την ανάπτυξη του νέου Ghost Recon παιχνιδιού και τα αποτελέσματα είναι αρκετά ικανοποιητικά στα περιβάλλοντα και στους χώρους, αν και υπήρχαν κάποια τεχνικά θέματα με τα cutscenes και τα framerates στις κονσόλες (από το playthrough μας στο Xbox One) κάτι που ήταν αναμενόμενο σε αυτή την beta.

Ο ήχος επίσης δείχνει ικανοποιητικός στα περιβάλλοντα, ειδικά στα τροπικά δάση της Auroa όταν πέφτουν κεραυνοί το αποτέλεσμα είναι αρκετά σουρεαλιστικό. Τα όπλα ακούγονται επίσης αρκετά καλά και οι ερμηνείες των ηθοποιών σε φωνητικό επίπεδο είναι υπέροχες αν και οι συζητήσεις από τις πρώτες αποστολές δεν προκάλεσαν ενδιαφέρον.

Συμπέρασμα

Το Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint είναι ένα Open World shooter τρίτου προσώπου το οποίο δανείζεται αρκετά συστατικά από τα παιχνίδια Far Cry και Division κάτι που φυσικά είναι αρκετά καλό για τους λάτρεις αυτών των παιχνιδιών, αλλά φαίνεται ότι η σειρά έχει «χάσει την ταυτότητά της» με την πάροδο του χρόνου.

Από εκεί και πέρα το gameplay του Breakpoint είναι αρκετά απολαυστικό από το πρώτο δείγμα που πήραμε από την Beta, αν και τεράστιες εκτάσεις του κόσμου φαίνονται άδειες από άποψη χτισμάτων.

Βέβαια το παιχνίδι είναι αρκετά υποσχόμενο και θα εξελιχθεί με δωρεάν ενημερώσεις στο μέλλον μετά την κυκλοφορία.

Θα μπορούμε να βγάλουμε μία πιο γενική εικόνα με την πλήρη κυκλοφορία του παιχνιδιού σε Xbox One, PlayStation 4 και PC την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019.