Η Electronic Arts προχωράει τα πλάνα της για την cloud gaming πλατφόρμα Project Atlas μπαίνοντας σε αυτή την αγορά μαζί με Microsoft, Google και Sony.

To Project Atlas ανακοινώθηκε την περασμένη χρονιά και είναι η πλατφόρμα cloud της εκδότριας εταιρείας η οποία όχι μόνο θα επιτρέπει τους παίκτες να κάνουν stream παιχνίδια, αλλά θα επιτρέψει επίσης τους developers της EA να αναπτύξουν τα παιχνίδια τους κατευθείαν στο cloud.

Οι καταναλωτές μπορούν να γίνουν μέλη του EA Community Playtesting Group για μια ευκαιρία να συμπεριληφθούν στα δοκιμαστικά της πλατφόρμας και να δουν πώς θα τρέχουν τα παιχνίδια σε αυτή την τεχνολογία της EA.

Αυτά τα δοκιμαστικά θα επικεντρωθούν περισσότερο στο PC, ωστόσο ο υπεύθυνος τεχνολογίας Ken Moss αναγνωρίζει πώς ο στόχος είναι να κυκλοφορήσει η πλατφόρμα σε όλες τις συσκευές όπως κινητά και smart τηλεοράσεις.

Σε αυτό το δοκιμαστικό θα συμπεριληφθούν οι εξής τέσσερις τίτλοι της EA FIFA 19, Titanfall 2, Need for Speed Rivals και Unravel, ώστε να δοκιμαστεί η βιωσιμότητα του streaming ανάμεσα σε όλα τα είδη παιχνιδιού συμπεριλαμβανομένου single-player και multiplayer κομμάτια.

Ο Moss έγραψε πώς προτεραιότητα είναι να διαβεβαιωθεί πώς η εταιρεία μπορεί να προσφέρει καλή ποιότητα υπηρεσιών που προσαρμόζονται σε αληθινές καταστάσεις, συχνά κάτι λιγότερο από τις ιδανικές όπως κακή σύνδεση δικτύου ή ανισόρροπο bandwidth.

H εκδότρια εταιρεία επίσης θα δοκιμάσει τις τεχνικές λειτουργίες του Cross-Play καθώς γνωρίζει πώς οι μελλοντικοί χρήστες θα θέλουν να παίξουν με φίλους ανάμεσα σε διάφορες πλατφόρμες.

Ο Moss έκλεισε την ανάρτηση του λέγοντας ότι «το Cloud Gaming έρχεται και πλέον δεν υπάρχει κάποια αμφιβολία, αλλά το ζήτημα είναι το πότε».