Η αποστολή που έμεινε περισσότερο στο μυαλό των παιχτών από το Call of Duty: Modern Warfare 2 ήταν αυτή με την ονομασία “No Russian”. Είναι μια αμφιλεγόμενη αποστολή που ακόμα και τώρα χρησιμοποιείται από όσους θέλουν να κάνουν κριτική εναντίον της βίας των video games.

Για όσους δεν την γνωρίζουν, σε αυτή οι παίκτες ελέγχουν τον μυστικό πράκτορα της CIA Joseph Allen, σε μια προσπάθεια να διεισδύσει σε μια ρωσική τρομοκρατική οργάνωση. Ένα μέρος όμως από αυτή την προσπάθεια απαιτεί να πυροβολήσει σε ένα αεροδρόμιο γεμάτο αθώους πολίτες.

Το Gameinformer αποκάλυψε πρόσφατα ότι ακόμα και το studio ανάπτυξης του παιχνιδιού, η Infinity Ward, ήταν διχασμένη για το αν έπρεπε να συμπεριληφθεί αυτή η αποστολή.

“Υπήρξε μια πλευρά του στούντιο που αισθάνθηκε ότι [η αποστολή] έπρεπε να παιχτεί από την οπτική γωνία ενός φρουρού που ήταν παρών, ενώ υπήρχε και η άλλη πλευρά που του άρεσε ο τρόπος που πήγαινε.” λέει ο Joel Emslie.

Ο Emslie ήταν εκείνος που σχεδίαζε τα μοντέλα των πολιτών και τον τρόπο που αυτοί αντιδρούσαν όταν τους χτύπαγαν οι σφαίρες. Στην αρχική έκδοση της αποστολής, τα πράγματα ήταν πιο…light.

Όμως όλα άλλαξαν όταν το έδειξε στη γυναίκα του. “Που είναι όλο το αίμα;” του είπε. “Δεν χρειάζεται να το κάνουμε” της απάντησε. “Άρχισε να μου φωνάζει. ήταν πραγματικά αστείο. Κοιτάζει τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά. Είναι δικηγόρος” κατέληξε ο Emslie, που τελικά έκανε την σκηνή αρκετά πιο αιματηρή.

Και άλλα μέλη όμως της Infinity Ward προσπάθησαν να βρουν τρόπους για να κάνουν την αποστολή να φαίνεται λιγότερο απαίσια για τους παίχτες.

Το 2012 σε συνέντευξη του ο πρώην σχεδιαστής του studio, Mohammad Alavi είπε ότι αρχικά το αιματοκύλισμα τελείωνε όταν ο παίχτης σκότωνε μια ομάδα ακριβώς έξω από το ασανσέρ, πολύ πριν προχωρήσει σε μια μάχη, αλλά φάνηκε πολύ “φθηνό” το να κάνει ο παίχτης κάτι τόσο ωμό και άβολο και στη συνέχεια απλά να απομακρυνθεί.