Έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα αφιερώματά μας ξεχωριστές περιπτώσεις παιχνιδιών που ενώ είχαν ανακοινωθεί δεν κυκλοφόρησαν τελικά ποτέ. Πρόκειται για δύο πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις για ξεχωριστούς λόγους η κάθε μια, και φυσικά μιλάμε για το Agent της Rockstar και το Deep Down της Capcom.

Υπάρχουν όμως και άλλα παιχνίδια, που ανακοινώθηκαν, έφτασαν μέχρι ένα στάδιο ανάπτυξης, αλλά τελικά δεν κυκλοφόρησαν ποτέ.

Ας τα δούμε παρακάτω:

The Avengers

Πολύ πριν η Square Enix αποφασίσει να προχωρήσει στην ανάπτυξη του Marvel’s Avengers, το οποίο αναμένεται τον Μάιο του 2020, η THQ δούλευε επάνω σε ένα παιχνίδι με θέμα τους Εκδικητές.

Επρόκειτο για ένα co-op RPG τεσσάρων παιχτών που θα είχαν ως στόχο να αντιμετωπίσουν τους Skrulls. Την ιστορία του παιχνιδιού μάλιστα είχε αναλάβει ο δημοφιλής συγγραφέας κόμικ, Brian Michael Bendis.

Όμως, το κόστος του παιχνιδιού έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη για την THQ και παρότι ήταν σχεδόν ολοκληρωμένο, η κυκλοφορία του ακυρώθηκε.

Fable Legends

Μέχρι και open beta έκδοση είχε κυκλορήσει για το tabletop RPG της Lionhead. Όμως φαίνεται ότι απλά το παιχνίδι ήταν να μην φτάσει στο στάδιο της τελική του κυκλοφορίας.

Λίγο μετά την beta του, η Lionhead (που άνηκε στην Microsoft) έκλεισε αιφνιδιαστικά, και το παιχνίδι όπως ήταν λογικό ακυρώθηκε.

Star Wars 1313

To demo του στην E3 2012 ήταν εντυπωσιακό, παρουσιάζοντας ένα action-adventure game πολύ πιο σκοτεινό από τους προηγούμενος Star Wars τίτλους. Πυροβολισμοί, gadgets, εκρήξεις και πάρα πολλή δράση, υπόσχονταν έναν απολαυστικό τίτλο.

Και εδώ όμως οι εξελίξεις πρόλαβαν το παιχνίδι. Η Lucasfilm (μαζί και η LucasArts που ανέπτυσσε το παιχνίδι) εξαγοράστηκε από την Disney και τελικά η ανάπτυξη του σταμάτησε από τη νέα ιδιοκτησία.

Scalebound

Η PlatinumGames, το στούντιο πίσω από την σειρά Bayonetta αλλά και άλλων επιτυχημένων τίτλων όπως το Nier: Automata και το πιο πρόσφατο Astral Chain, είχε αναλάβει την δημιουργία ενός νέου action RPG αποκλειστικά για το Xbox One.

Αυτό θα ήταν το Scalebound, με τον πρωταγωνιστή του τον Drew να έχει στο “οπλοστάσιο” του τον αγαπημένο του δράκο, τον Thuban. Αυτό που θα ξεχώριζε στο παιχνίδι, θα ήταν η δυνατότητα ο παίχτης να δίνει εντολές κατά την διάρκεια της μάχης και στον Thuban.

Το παιχνίδι ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το 2016, όμως η κυκλοφορία του αναβλήθηκε για το 2017. Λίγο αργότερα, η Microsoft ακύρωσε το παιχνίδι, με την δικαιολογία να είναι ότι οι δύο εταιρίες “δεν ήξεραν αν θα μπορούσαν να προσφέρουν στους χρήστες αυτό που περίμεναν”.

Silent Hills

Κλείνουμε αυτό το αφιέρωμα, με τον πιο προφανή τρόπο, με το παιχνίδι περίμεναν όλοι με αγωνία και που το πολύ σύντομο demo του μέχρι και σήμερα εμπνέει δημιουργούς και data miners που συνεχίζουν να αποκαλύπτουν μυστικά.

Μιλάμε φυσικά για το Silent Hills (και το demo του P.T.) που θα ήταν η συνεργασία μεταξύ του Hideo Kojima και του Guillermo del Toro,  με τον Norman Reedus να αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Οι κακές σχέσεις όμως του Kojima με την Konami οδήγησαν τον δημοφιλή δημιουργό εκτός εταιρίας, με το παιχνίδι να μην κυκλοφορεί τελικά ποτέ.