Donkey-Kong-Country

Η Nintendo φοβόταν ότι το Donkey Kong Country ήταν “πολύ 3D”

Όπως αποκαλύφθηκε από ντοκιμαντέρ για τα 25 χρόνια από την κυκλοφορία του

Στις 21 Νοεμβρίου του 1994 κυκλοφόρησε το Donkey Kong Country για το SNES, ένας από τους τίτλους με τις μεγαλύτερες πωλήσεις εκείνη την εποχή. Πίσω από την ανάπτυξη του βρισκόταν η Rare.

Η καινοτομία του παιχνιδιού ήταν ότι επρόκειτο για ένα 2D platformer που είχε δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας 3D assets.

Από τότε έχουν περάσει 25 χρόνια και για να γιορταστεί αυτή η επέτειος, αρκετοί από τους developers πήραν μέρος σε ένα ντοκιμαντέρ για το παιχνίδι, μιλώντας για την δημιουργία και την κυκλοφορία του. Σε μια από αυτές τις συνέντευξεις αποκαλύφθηκε ότι η Nintendo είχε μια ανησυχία για το παιχνίδι: η εταιρία φοβόταν ότι το Donkey Kong Country ήταν “πολύ 3D” και θα ήταν υπερβολικό για τους παίχτες, οι οποίοι ίσως να μην μπορούσαν να το παίξουν!

Στο βίντεο που μπορείτε να βρείτε στο τέλος του άρθρου μαθαίνουμε και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Όπως για παράδειγμα ότι το σχέδιο του Donkey Kong ήταν απλά ένας μεγάλος γορίλας με τα μάτια του Battletoad ενώ τα Kremlings, οι εχθροί του παιχνιδιού, αρχικά προοριζόντουσαν για άλλο παιχνίδι.

Τέλος, ο Cranky Kong είναι ο αυθεντικός Donkey Kong από τα arcade games, όμως η Rare δεν ήθελε αυτό να γίνει γνωστό στο παιχνίδι ή σε διαφημίσεις γιατί φοβόταν ότι αν αυτό μαθαινόταν, η Nintendo θα τον άλλαζε ή θα αφαιρούσε τον χαρακτήρα από το παιχνίδι!