Η Bioware παρουσίασε τα σχέδιά της για το μέλλον του Anthem

Η Bioware ανακοίνωσε τα μελλοντικά της πλάνα για το «ταλαιπωρημένο» Anthem το οποίο είχε αρκετές φιλοδοξίες αλλά δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό.

Η ιστορική εταιρεία πιο συγκεκριμένα ανακοίνωσε την επανασχεδίαση του loot-shooter παιχνιδιού με τους developers να εκφράζουν την επιθυμία τους να προσφέρουν στο κοινό την εμπειρία που είχαν αρχικά στο μυαλό τους.

Ο υπεύθυνος της Bioware Casey Hudson έκανε την ανακοίνωση σε μία ανάρτηση στο blog στη οποία γράφει:

«Την περασμένη χρονιά η ομάδα δούλεψε σκληρά στην βελτίωση της σταθερότητας, της απόδοσης και της γενικής ποιότητας του παιχνιδιού, ενώ κυκλοφορήσαμε τρεις σεζόν με νέο περιεχόμενο και λειτουργίες.

Έχουμε επίσης λάβει τα σχόλια σας ότι το Anthem χρειάζεται μία πιο ευχάριστη loot εμπειρία, καλύτερο σύστημα προόδου (progression) και ένα πιο ικανοποιητικό end game.

Αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει αρκετή δουλειά που πρέπει να γίνει ώστε να προσφέρουμε την πλήρη προοπτική αυτής της εμπειρίας που σχεδιάζουμε και απαιτείται ένας σημαντικός επανασχεδιασμός αντί ένα απλό update ή expansion».

Έτσι λοιπόν, η Bioware επικεντρώνεται σε έναν μακροπρόθεσμο επανασχεδιασμό μέσα στους επόμενους μήνες με το studio να στοχεύει στην αναδημιουργία «του gameplay με ξεκάθαρους στόχους, και συστήματα προόδου και challenges με σημαντικές αμοιβές που να δίνουν κίνητρα στον παίκτη». Ο Hudson σημείωσε πώς «η διασκέδαση πτήσης και μάχης σε ένα τεράστιο κόσμο επιστημονικής φαντασίας θα παραμείνει».

Ο Hudson δήλωσε πώς για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος η Bioware θα κάνει κάτι που ήθελε να κάνει περισσότερο από την αρχή «θα δοθεί στην ομάδα περισσότερος χρόνος ώστε να δοκιμάσει και να δημιουργήσει με επίκεντρο το gameplay.

Για αυτό τον λόγο θα υπάρχει ένα νέο διαφορετικό format παράδοσης περιεχομένου, νέα events και αλλαγές στο store, ενώ η ομάδα θα επανασχεδιάζει το παιχνίδι.

Ο επικεφαλής του studio έκλεισε την ανακοίνωση του λέγοντας:

«Η δημιουργία νέων κόσμων είναι ο βασικός πυλώνας της αποστολής του studio, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο. Μερικές φορές το καταφέρνουμε, ενώ άλλες αποτυχαίνουμε. Η υποστήριξη σας μας δίνει δύναμη. Τα σχόλια σας μας καθοδηγούν να βρούμε τα σημεία στα οποία μπορούμε να βελτιωθούμε, και το πάθος σας μας εμπνέει να δημιουργούμε».

Ιστορικά, αρκετές εταιρείες κατάφεραν να μετατρέψουν τα «αποτυχημένα» τους παιχνίδια σε επιτυχίες με χαρακτηριστικά παραδείγματα να είναι τα εξής: το Star Wars: Battlefront 2 της ίδιας εκδότριας εταιρείας, το Diablo 3 της Βlizzard, το Final Fantasy XIV της Square Enix και το Ghost Recon Wildlands της Ubisoft και άλλα διάφορα.

Δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα έρθουν οι πρώτες αλλαγές του Anthem, αλλά ο Hudson σημείωσε πώς οι παίκτες μπορούν να περιμένουν δραστηριότητες για την επέτειο ενός χρόνου κυκλοφορίας μέσα στον Φεβρουάριο.