Connect with us

Τι ψάχνετε;

News

Ο Spencer μίλησε για την 8K ανάλυση στο gaming και την απόδοση του ray tracing

Phil-Spencer

Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer πιστεύει ότι θα περάσει πολύς καιρός πριν η ανάλυση 8K γίνει ένα στάνταρ στα video games, αν πράγματι γίνει ποτέ.

Η επερχόμενη κονσόλα επόμενης γενιάς της Microsoft, το Xbox Series X, είναι σε θέση να τρέχει παιχνίδια σε “πραγματικό” 4K και μπορεί επίσης να εξάγει ανάλυση 8K για κάποιο περιεχόμενο, όμως σε μια συνέντευξη με το Wired, ο Spencer εξέφρασε αμφιβολίες για το αν το 8K θα υιοθετηθεί ποτέ ευρέως στα παιχνίδια:

«Νομίζω ότι το 8K είναι φιλόδοξη τεχνολογία», είπε. «Οι δυνατότητες των συσκευών δεν είναι ακόμη εκεί. Νομίζω ότι απέχουμε χρόνια από το 8Κ – αν γίνει ποτέ – στάνταρ στα βιντεοπαιχνίδια.»

Η Liz Hamren, επικεφαλής gaming engineer στο Xbox, πρότεινε επίσης ότι οι χρήστες δεν έχουν τόσες πολλές τηλεοράσεις 4K όπως πιστεύουν οι εκδότες AAA παιχνιδιών.

Επίσης, όταν το Wired είπε ότι το ray tracing απέτυχε να τηρήσει την υπόσχεσή του μέχρι στιγμής, ο Spencer συμφώνησε ότι αυτό είναι  «πιθανώς σωστό».

Ο Spencer πρόσθεσε: «Όταν σκέφτομαι παιχνίδια όπου το ray tracing είχε δραματικό αντίκτυπο στην εμπειρία μου ως παίκτης, είναι κάπως περίεργο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ