Connect with us

Τι ψάχνεις;

Previews

Call Of Duty: Modern Warfare 2 Beta Preview

call-of-duty-modern-warfare-2

Ξεκινώντας θα πρέπει να πούμε ότι το Modern Warfare 2, είναι ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με όσα έφερε ή άλλαξε το Modern Warfare reboot του 2019. Είναι ένα ακόμα φιλόδοξο βήμα, σε μια κατεύθυνση που αλλάζει όχι επαναστατικά, αλλά κατά μεγάλο ποσοστό, την εμπειρία Call of Duty.

Σίγουρα από την multiplayer beta φαίνεται ότι πολλές από τις αλλαγές, χρησιμεύουν περισσότερο για το επερχόμενο και πολυναναμενόμενο Warzone 2.0, τη νέα έκδοση του δωρεάν battle Royale,  για καλό ή κακό.

Η beta προσφέρει διαφορετικά modes που παίζονται σε τέσσερις χάρτες: τα βασικά modes του Call of Duty δηλαδή τα Team Deathmatch, Domination και Search and Destroy προστίθενται στα ολοκαίνουργια Prisoner Rescue και Knock Out. Η beta φέρνει επίσης για πρώτη φορά τη λειτουργία τρίτου προσώπου του MW2 σε μια λίστα αναπαραγωγής Moshpit που περιλαμβάνει τα TDM, Domination και Hardpoint. Αρκετά όπλα είναι διαθέσιμα για πειραματισμό και η ποικιλία τους ικανοποιεί την πρόχειρη επεξεργασία στο Gunsmith του MW2, που ενισχύεται από το νέο σύστημα Weapon Platforms.

call-of-duty-modern-warfare-2-multiplayer-beta-preview

Το Modern Warfare 2, όπως και ο προκάτοχός του, έχει αρκετό βάθος στην παραμετροποίηση των όπλων από άλλες συμμετοχές στη σειρά. Κάθε όπλο μπορεί να αλλάξει συμπεριφορά και χρησιμότητα μέσω του Gunsmith του Modern Warfare 2, το οποίο η beta δεν παρουσιάζει πλήρως, δίνοντας στους παίκτες πρόσβαση μόνο σε μία Weapons Platform.

Ακόμη και η εξέλιξη της Weapons Platform πάντως εγείρει ερωτήματα. Κάθε νέος δέκτης – το όπλο βάσης που έχει κατασκευαστεί, όπως το M4 ή το M16 – ανεβαίνουν επίπεδα πολύ γρήγορα. Απαιτούνται μόνο δύο ή τρία παιχνίδια μεσαίας απόδοσης για να φτάσει ένα όπλο στο μέγιστο επίπεδό του.

Το gameplay του Modern Warfare 2 κατά την κυκλοφορία μπορεί να επιβραδύνει την εξέλιξη, αλλά η ταχύτητα της beta καθιστά ολόκληρο το σύστημα σχεδόν περιττό. Οι τάξεις κερδίζονται εξίσου εύκολα, αλλά παρέχουν τουλάχιστον ένα σημαντικό όφελος στην ποικιλία. Η εξάντληση νέων εξαρτημάτων για δοκιμή ενθαρρύνει κάποιον να αλλάξουν Receiver, κάτι που με τη σειρά του αναδεικνύει τη μεγαλύτερη δύναμη του Modern Warfare 2 μέχρι στιγμής – το πραγματικό gunplay.

Το gunplay του Call of Duty έχει από καιρό σχεδιαστεί αυστηρά, αλλά η τάση του να προσεγγίζει την πιο arcade πλευρά το κάνει μεν προσιτό στους νέους παίχτες, αλλά διχάζει τους πιο έμπειρους όσο αφορά το skill gap, και την ικανότητα που μπορεί κάποιος να έχει στα όπλα.  Στο Modern Warfare 2 το βάρος των πυροβολισμών ενισχύεται από το DualSense, αλλά ακόμα κι αν η απτική ανάδραση και οι προσαρμοστικές σκανδάλες στο χειριστήριο του PS5 είναι απενεργοποιημένα, τα οπτικά και ηχητικά εφέ είναι αρκετά ικανοποιητικά. Κάθε στιγμή, το Modern Warfare 2 είναι αρκετά απολαυστικό, ακόμα και στο χάος που επικρατεί στο multiplayer.

call-of-duty-modern-warfare-2-multiplayer

Η επιστροφή της κάμερας τρίτου προσώπου στο Modern Warfare 2 δυστυχώς μοιάζει με εξωτερική προσθήκη, με το παιχνίδι – όπως ήταν αναμενόμενο – να είναι ξεκάθαρα σχεδιασμένο γύρω από τη συνηθισμένη προοπτική πρώτου προσώπου. Ωστόσο, οι δύο εντελώς νέοι τύποι παιχνιδιού, το Prisoner Rescue και το Knock Out, προσφέρουν την ίδια ανταγωνιστική εμπειρία με τα “παραδοσιακά” modes.

Και τα δύο modes έχουν αυξημένα πονταρίσματα με τον παίκτη να μην μπορεί να κάνει respawn, αλλά επιτρέπουν ένα revive ανά παίκτη ανά γύρο, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ακόμα καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού καθώς οι ομάδες ανακάμπτουν ή αγωνίζονται για έναν στόχο. Το Prisoner Rescue και το Knock Out ανταμείβουν τους παίκτες που έχουν εξερευνήσει τους νέους χάρτες του Modern Warfare 2, καθώς η αλλαγή της έκβασης του ματς, μπορεί συχνά να προκύψει από τη γνώση τρόπων για να προσεγγίσετε τους συμπαίκτες σας χωρίς να συναντήσετε αντιπάλους.

Ένα σημαντικό ζήτημα που εγείρει η beta είναι η ώρα του MW2 να το TTK (time to kill). Ο χρόνος αυτός φαίνεται να είναι πολύ σύντομος και συχνά υπάρχει η αίσθηση ότι ο θάνατος έρχεται πριν δοθεί η ευκαιρία να ανταποκριθεί ο παίχτης στη μάχη. Αυτό επιδεινώνει επίσης το ζήτημα του να παίζετε κοντά σε έναν εχθρό ενώ παίζετε TDM ή Domination. Το σύντομο TTK μοιάζει σχεδόν σχεδιασμένο υπέρ του Warzone 2.0 (δικαιολογώντας αυτό που είπαμε παραπάνω), υποθέτοντας ότι το σύστημα των Armor Plates επιστρέφει στο battle Royale.

Συμπέρασμα

Τελικά, το βασικό αποτέλεσμα της beta φέρνει το επερχόμενο παιχνίδι σε μια ευνοική θέση αφού έχει πραγματικά απολαυστικό gameplay, αλλά δείχνει και μια κατεύθυνση που θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας: το Warzone είναι το αληθινό μέλλον του Call of Duty και πλέον οι premium εκδόσεις της σειράς, θα επηρρεάζονται σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό με όσα συμβαίνουν (ή πρόκειται να συμβούν) σε αυτό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Με μεγάλο νικητή το «Oppenheimer» του Cristopher Nolan που κέρδισε 7 βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, A’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου, Μοντάζ, Φωτογραφίας, Μουσικής) αλλά...

Features

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ανυπομονησία για ένα νέο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές κάνουν τα πάντα με το μάρκετινγκ και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο...

Νεα

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης...

Features

Η FromSoftware είναι ο μόνος προγραμματιστής που κέρδισε το Game of the Year δύο συνεχόμενα χρόνια όταν κάποιο παιχνίδι της είναι υποψήφιο. Δεν υπάρχει...