Connect with us

Τι ψάχνεις;

Previews

Call of Duty: Modern Warfare Multiplayer Preview

Call of Duty Modern Warfare

Το Call of Duty: Modern Warfare θα είναι το νέο παιχνίδι της δημοφιλούς σειράς παιχνιδιών shooter πρώτου προσώπου σε παραγωγή της Infinity Ward, η οποία επιστρέφει μετά από τρία χρόνια και το Infinite Warfare το οποίο έκανε κάτι διαφορετικό για την σειρά αλλά δεν κατάφερε «να συγκεντρώσει όλα τα βλέμματα» των θαυμαστών της σειράς.

Το Call of Duty Modern Warfare για αυτή την χρονιά όπως είναι γνωστό θα περιλαμβάνει Campaign, Spec-Ops αποστολές, αλλά και Multiplayer.

H εκδότρια εταιρεία Activision διοργάνωσε την Multiplayer Beta του Call of Duty: Modern Warfare για την οποία θα μοιραστούμε τις πρώτες εντυπώσεις μαζί σας παρακάτω.

Crossplay για πρώτη φορά στο Call of Duty

Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς το Multiplayer του Call of Duty: Modern Warfare θα είναι Crossplay ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες Xbox One, PlayStation 4 και PC, δηλαδή θα μπορούν όλοι να παίζουν μαζί είτε με χειριστήριο, είτε με πληκτρολόγιο και ποντίκι τα οποία δουλεύουν και στις κονσόλες.

Πήραμε μία πρώτη γεύση για το πώς θα δουλεύει το Crossplay στο Modern Warfare. Το παιχνίδι αναγνωρίζει με τι παίζει ο παίκτης και το matchmaking γίνεται με βάση τις επιλογές χειρισμού των παικτών, δηλαδή οι παίκτες με χειριστήριο παίζουν με άλλους που έχουν συνδεδεμένα χειριστήρια, ενώ αυτοί που επιθυμούν να παίζουν με πληκτρολόγιο και ποντίκι συνδέονται με άλλους που έχουν τον ίδιο συνδυασμό.

Στη Beta υπήρχαν και συνδέσεις με lobbies από παίκτες που χρησιμοποιούσαν και τους δύο συνδυασμούς, επειδή η εταιρεία παραγωγής τα άνοιξε και ήθελε να συλλέξει δεδομένα.

Πρέπει να σημειωθεί επίσης πώς υπάρχει και η επιλογή απενεργοποίησης του Crossplay που δίνει στους παίκτες την δυνατότητα να παίξουν και να συνδεθούν με άλλους παίκτες εντός της πλατφόρμας όπου παίζουν.

Κλασικό Gameplay με αλλαγή στο Mini Map

H σειρά Call of Duty είναι γνωστή για τις μάχες με γρήγορη ροή που προσφέρει και το Modern Warfare φαίνεται πώς ακολουθεί αυτή την συνταγή πιστά με κάποιες μικρές αλλαγές.

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που προσπάθησε «να περάσει» η Infinity Ward ήταν η ολοκληρωτική αφαίρεση του mini map στη πρώτη beta του PS4 και την προσθήκη μίας πυξίδας η οποία υποδεικνύει τις τοποθεσίες του χάρτη και τις κατευθύνσεις των εχθρικών πυρών. Η αλλαγή οδήγησε τελικά την κοινότητα να παίζει το παιχνίδι πιο αργά και να μένει στάσιμη σε διάφορα μέρη του χάρτη περιμένοντας για παίκτες-θύματα που επιθυμούσαν να προχωρήσουν μπροστά.

Βέβαια προκλήθηκαν μεγάλες αντιδράσεις από την κοινότητα και έτσι η εταιρεία πρόσθεσε τον κλασικό χάρτη με τις τοποθεσίες και την υπόδειξη των συμπαικτών, αλλά με μία διαφορά από τα υπόλοιπα Call of Duty. Τα εχθρικά πυρά είναι κομμάτι της πυξίδας και δεν θα υποδεικνύονται στον mini map. Το gameplay στα βασικά modes έγινε πιο ισορροπημένο και οι παίκτες βρήκαν τον ρυθμό τους. Είναι ωστόσο άγνωστο μέχρι στιγμής αν θα παραμείνει έτσι ο χάρτης για το πλήρες παιχνίδι ή αν θα έχουμε επιστροφή στο «προηγούμενο καθεστώς» των Call of Duty όπου υπήρχαν και ενδείξεις των εχθρών.

To gameplay του Call of Duty: Modern Warfare είναι αρκετά απολαυστικό, o έλεγχος και οι κινήσεις είναι αρκετά ομαλά, ενώ η Infinity Ward βρήκε την κατάλληλη ισορροπία στο χρόνο για τον θάνατο των παικτών (Time To Kill – TTK).

Gunsmith και εξοπλισμός

Η Infinity Ward για το Call of Duty: Modern Warfare δημιούργησε ένα νέο σύστημα δημιουργίας όπλων το οποίο ονομάζεται Gunsmith και προσφέρει διάφορες και πολλαπλές επιλογές τροποποίησης όπλων.

Στο Gunsmith οι παίκτες μπορούν να τροποποιήσουν τις παραμετροποιήσεις των όπλων τους, αλλάζοντας και προσθέτοντας έως πέντε διαφορετικά μέρη – εξαρτήματα στα όπλα όπως στόμια κάννης, κάννη, laser, στόχαστρα, κάτω κάννη, γεμιστήρες, λαβές και perks. Βέβαια και υπάρχουν πολλά εξαρτήματα για να κάνουν οι παίκτες τους δικούς τους συνδυασμούς, αλλά το κάθε εξάρτημα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στον έλεγχο και στην μάχη.

Οι παίκτες θα μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους loadouts επιτρέποντας ανά δύο διαφορετικά όπλα στη κλάση, εξοπλισμό, field upgrades και perks.

Tα όπλα του Call of Duty: Modern Warfare είναι μοντέρνα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα από διάφορα είδη όπως οπλοπολυβόλα, καραμπίνες, τουφέκια, πιστόλια, σκοπευτές, και εκτοξευτήρες. Στην Beta υπήρχαν κάποιες καλές ισορροπίες αν και οι καραμπίνες ήταν ιδιαίτερα αδύνατες, αλλά τα όπλα θα εξελιχθούν για το πλήρες παιχνίδι και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται όπως γίνεται συνήθως.

Η Infinity Ward για ακόμη μία φορά πρόσθεσε τα Killstreaks τα οποία επιβραβεύουν τους παίκτες για τα kills τους με σημαντικά όπλα μαζικής καταστροφής όπως Cruise Missile, Precision Airstrike, Nuke, White Phosphurus, Chopper Gunner ή χρήσιμα εργαλεία για τις μάχες όπως Personal Radar, UAV, Counter UAV, Juggernaut και άλλα πολλά.

Επίσης υπάρχουν και τα Field Upgrades όπου οι παίκτες μπορούν να εξοπλιστούν με χρήσιμα εργαλεία ή ικανότητες για τις μάχες οι οποίες προσφέρονται με το πέρας ενός χρονικού ορίου στα ματς, όπως Munitions Box για εφοδιασμό των συμπαικτών, Deployable Cover μία ασπίδια για κάλυψη από πυρά, Recon Drone για εντοπισμό εχθρών και Stopping Power Rounds που προσφέρει δυνατά και συντριπτικά περιορισμένα πυρά και άλλες διάφορες ικανότητες.

Οι χάρτες και τα modes

H Infinity Ward για την Multiplayer Beta πρόσφερε μερικά από τα modes και τους χάρτες του παιχνιδιού που θα είναι είναι διαθέσιμα στο πλήρες παιχνίδι μαζί με επιπρόσθετο περιεχόμενο.

Στο Modern Warfare «παρών δήλωσαν» κλασικά modes 6v6 όπως Team Deathmatch και 10v10 Domination, και η μεγάλη επιστροφή του κλασικού Headquarters. Αξίζει να σημειωθεί πώς υπήρχαν και 20v20 playlists για τα Domination και Headquarters.

Στην Beta δοκιμάσαμε και νέα modes όπως το 2v2 Gunfight (για το οποίο βγάλαμε τις πρώτες εντυπώσεις μας από την Alpha), αλλά και μία νέα εκδοχή του mode το Gunfight On Site Procurement (OSP) όπου οι παίκτες δεν έχουν τίποτα στη διάθεση τους και θα πρέπει να συλλέξουν τα διάφορα όπλα και εξοπλισμό που είναι διασκορπισμένα στο έδαφος και να δώσουν μάχη σε αυτές τις μικρές τοποθεσίες. Στη Beta υπήρχαν οι χάρτες King, Pine και Stack όπως και στην Alpha, ενώ στο πλήρες παιχνίδι αναμένονται περισσότεροι.

Υπήρχε και το Cyber Attack το οποίο είναι μία μίξη από παλαιότερα modes της σειράς όπως Search & Destroy, Sabotage, Search & Rescue σε γύρους όπου μία ομάδα θα πρέπει να τοποθετήσει την βόμβα σε κάποια από τις ζώνες, και η άλλη ομάδα θα πρέπει να την υπερασπιστεί ενώ θα υπάρχουν περιορισμοί στα respawns και δίνεται η επιλογή για επαναφορά των συμπαικτών (Revive).

Επίσης υπήρχε και το διασκεδαστικό ΝVG mode το οποίο είναι Team Deathmatch 6v6 με μάχες σε νυχτερινές εκδόσεις των τοποθεσιών και την χρήση των γυαλιών νυχτερινής όρασης.

Στην Modern Warfare Beta υπήρχε και το Realism Team Deathmatch το οποίο είναι 10v10 TDM με την αφαίρεση του HUD, του mini map και της πυξίδας. Ο χάρτης εμφανίζεται μόνο με την χρήση UAV, αλλά εδώ πιστεύουμε πώς θα ήταν προτιμότερο να μην δινόταν αυτή η δυνατότητα στους παίκτες σε αυτό το mode.

Τέλος η Inifinity Ward δοκίμασε και το 32v32 Ground War mode το οποίο στην ουσία είναι Domination σε μεγάλης εκτάσεως χάρτες με την δυνατότητα χρήσης οχημάτων, ελικοπτέρων και τανκ δίνοντάς το άρωμα από παιχνίδια όπως Battlefield. Για την ανάγκη της Beta η Infinity Ward επέλεξε την τοποθεσία Karst River Quarry η οποία τοποθετεί τους παίκτες σε ένα μεγάλο περιβάλλον λατομείου. Οι μάχες είναι αρκετά απολαυστικές και πιστεύουμε πώς ταιριάζει στο gameplay του Call of Duty.

Τα περιβάλλοντα του Call of Duty: Modern Warfare διαφέρουν ανά mode αλλά από τα πρώτα δείγματα παρατηρήσαμε πώς προσφέρουν γρήγορη ροή στις μάχες, ενώ υπάρχουν και αρκετές ευκαιρίες αντιμετώπισης των εχθρών. Το πεδίο της μάχης είναι πιο ισορροπημένο και υπάρχει μεγάλη ποικιλία ικανοποιώντας όλα τα στυλ παιχνιδιού είτε είναι αυτό αργό είτε είναι γρήγορο.

Στην Beta δοκιμάσαμε τα εξής: την Azhir Cave που προσφέρει μάχες σώμα-με-σώμα σε μία σπήλια που βρίσκεται στη μέση της ερήμου στη Mέση Ανατολή, η Hackney Yard μία μάντρα στο Λονδίνο, η Gun Runner που τοποθετεί τους παίκτες σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό στη Ρωσία και την Grazna Raid που βασίζεται σε μία φανταστική κωμόπολη της Ρωσίας.

Γραφικά – Ήχος

Η Infinity Ward δημιούργησε μία νέα μηχανή γραφικών για το Call of Duty: Modern Warfare η οποία προσφέρει λεπτομερή και εντυπωσιακά γραφικά από τα πρώτα δείγματα που πήραμε, αλλά παρατηρήσαμε μία θολούρα στην έκδοση του Xbox One η οποία είναι και η πιο αδύνατη κονσόλα από τις υπόλοιπες, ωστόσο ελπίζουμε πώς στο πλήρες παιχνίδι να βελτιωθεί η κατάσταση. Από τεχνικής πλευράς πάντως το Call of Duty: Modern Warfare είναι αρκετά υποσχόμενο.

Ο ήχος από την Call of Duty: Modern Warfare Beta ήταν αρκετά καλός με τα όπλα να ακούγονται δυνατά και υπέροχα, ενώ η Infinity Ward προσφέρει αρκετές επιλογές για την μίξη του ήχου για την μεγάλη γκάμα από τηλεοράσεις και ακουστικά που υπάρχουν και σίγουρα είναι μία ευχάριστη έκπληξη για τους λάτρεις του ήχου. Κάτι που θα ευχόμασταν να ήταν καλύτερο θα ήταν η ένταση διαλόγου του speaker, των συμπαικτών και των εχθρών όπως ήταν για παράδειγμα στο Multiplayer των Modern Warfare 2 και Modern Warfare 3.

Συμπέρασμα

Το Call of Duty: Modern Warfare πρόκειται να προσφέρει πολλαπλές επιλογές στον παίκτη όπως Crossplay, επιλογές στον τρόπο παιχνιδιού είτε με χειριστήριο ή με πληκτρολόγιο και ποντίκι ανεξάρτητα από ποια πλατφόρμα παίζει κάποιος, και πολλές επιλογές στην παραμετροποίηση των όπλων.

Η Infinity Ward κατασκεύασε μία νέα μηχανή για το παιχνίδι της και τα πρώτα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά, απλά θα πρέπει να ακολουθήσουν κάποιες διορθώσεις και βελτιώσεις στην ανάλυση των κονσολών και να υπάρξουν και βελτιώσεις στο netcode για αποφυγή του lag, πράγματα τα οποία η Infinity Ward εξετάζει όπως δήλωσε μετά το τέλος της Beta.

Το Call of Duty: Modern Warfare θα προσφέρει Campaign, Spec-Ops και ένα από ότι φαίνεται απολαυστικό Multiplayer με πολλές επιλογές για τους παίκτες για πρώτη φορά στην ιστορική σειρά.

Αξίζει να σημειωθεί, πώς θετική για το παιχνίδι θα είναι επίσης και η νέα πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει η εκδότρια εταιρεία Activision με όλο το πρόσθετο περιεχόμενο δωρεάν για όλους τους παίκτες, ενώ δεν θα υπάρχουν επί-πληρωμής DLC χάρτες. Ωστόσο, θα πρέπει να κρατήσουμε μία μικρή επιφύλαξη για τα microtransactions του παιχνιδιού τα οποία θα υπάρχουν μετά την κυκλοφορία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Με μεγάλο νικητή το «Oppenheimer» του Cristopher Nolan που κέρδισε 7 βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, A’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου, Μοντάζ, Φωτογραφίας, Μουσικής) αλλά...

Features

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ανυπομονησία για ένα νέο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές κάνουν τα πάντα με το μάρκετινγκ και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο...

Νεα

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης...

Features

Η FromSoftware είναι ο μόνος προγραμματιστής που κέρδισε το Game of the Year δύο συνεχόμενα χρόνια όταν κάποιο παιχνίδι της είναι υποψήφιο. Δεν υπάρχει...