Ένας από τους πιο εμβληματικούς multiplayer χάρτες του franchise Call of Duty, ο Shipment, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά κατά λάθος, όπως αποκαλύφθηκε.
Το μικροσκοπικό, ταραχώδες πεδίο μάχης με άδεια κοντέινερ έχει εμφανιστεί σε πολλά παιχνίδια της σειράς από το ντεμπούτο του το 2007 ως ένας από τους χάρτες του Call of Duty 4: Modern Warfare.
Αλλά σε μια συνέντευξη με το Dextero, ο διευθυντής σχεδιασμού multiplayer της Infinity Ward, Geoff Smith, είπε ότι η συμπερίληψή του στο παιχνίδι ήταν «πραγματικά ένα ατύχημα».
Ο Sphipment, ο οποίος είναι ένας από τους μικρότερους χάρτες του Call of Duty, σχεδιάστηκε καθαρά ως « split-screen χάρτης, όταν υπήρχε κάτι τέτοιο», είπε ο Smith.
Αλλά κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, μπήκε στο «σενάριο playlist» του παιχνιδιού καθώς η Infinity Ward τον χρησιμοποίησε για εσωτερικές δοκιμές, θυμάται.
«Ο επικεφαλής μας εκείνη την εποχή, όταν βγήκαμε ζωντανά, ξέχασε να το [βγάλει] και δεν υπήρχε επιστροφή», είπε ο Smith. «Ήταν πραγματικά ένα ατύχημα».