Η Activision επιδιώκει να κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τη δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας μοναδικού soundtrack για κάθε παίκτη σε παιχνίδια για πολλούς παίκτες.
Όπως εντοπίστηκε από το Exputer, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τιτλοφορείται «Συστήματα και μέθοδοι για τη δυναμική παραγωγή και διαμόρφωση μουσικής με βάση τα γεγονότα παιχνιδιών, τα προφίλ των παικτών και/ή τις αντιδράσεις των παικτών».
Σύμφωνα με την περιγραφή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, η ιδέα είναι ότι οι παίκτες – ιδιαίτερα σε παιχνίδια για πολλούς παίκτες – θα μπορούν να αποκτήσουν τα δικά τους μοναδικά soundtracks με βάση τις τρέχουσες συνθήκες τους.
Αντί για ένα τυπικό δυναμικό soundtrack, το οποίο επιλέγει από μια σειρά διαφορετικών προηχογραφημένων μουσικών κομματιών με βάση την κατάσταση, η νέα ιδέα της Activision θα χρησιμοποιούσε την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει εντελώς νέα μουσική.
«Ενώ πολλά χαρακτηριστικά των βιντεοπαιχνιδιών έχουν γίνει εξαιρετικά προσαρμόσιμα, τα μουσικά στοιχεία τείνουν να τυποποιούνται σε όλους τους παίκτες», εξηγεί η πατέντα.
«Για παράδειγμα, ένας παίκτης μπορεί να προσαρμόσει την αισθητική εμφάνιση του avatar του ή να προσαρμόσει τα μέλη της ομάδας σε ένα παιχνίδι για πολλούς παίκτες, αλλά, συμβατικά, δεν είναι σε θέση να προσαρμόσει μουσικά στοιχεία για διαφορετικά γεγονότα gaming.»
«Μερικά βιντεοπαιχνίδια επιτρέπουν την αντικατάσταση ενός soundtrack ενός παιχνιδιού με τη μουσική του ίδιου του παίκτη, αλλά τέτοιες δυνατότητες αντικατάστασης soundtrack δεν προβλέπουν τη δυναμική αλλαγή ή τροποποίηση μουσικών στοιχείων ειδικά για έναν παίκτη και με βάση το πραγματικό παιχνίδι.»
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας εξηγεί ότι το παιχνίδι θα μπορούσε να λάβει υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως το τρέχον επίπεδο δεξιοτήτων του παίκτη, πόσο καλά παίζει, πώς κινείται στο παιχνίδι και την εμπειρία του και να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει κατά παραγγελία συνοδευτικό ήχο.