Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Η Microsoft αποκάλυψε γράμμα από την εποχή που προσπάθησε να εξαγοράσει τη Nintendo

Nintendo Logo

«Ο Steve μας έκανε να συναντηθούμε με τη Nintendo για να δούμε αν θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να τους αποκτήσουμε. Απλά γέλασαν με την ψυχή τους. Φανταστείτε κάποιον που να γελάει μια ώρα συνεχόμενα. Κάπως έτσι πήγε αυτή η συνάντηση.»

Κάπως έτσι είχε πάει η συνάντηση της Microsoft με τη Nintendo, την εποχή που η πρώτη προσπαθούσε να εξαγοράσει την δεύτερη ( περισσότερα για αυτή την ιστορία μπορείτε να διαβάσετε στο αφιέρωμα μας εδώ). Τώρα η Microsoft μέσω του Xbox Interactive museum, που άνοιξε τις “ηλεκτρονικές πύλες” του χτες, μας δίνει μια ακόμα πιο κοντινή ματιά μέσα από ένα γράμμα που βρίσκεται ανάμεσα στα εκθέματα του μουσείου.

Μπορεί ένα πράσινο κείμενο να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του γράμματος, όμως κάποιες φράσεις φαίνονται καθαρά.

Διαβάστε επίσης:  5 παιχνίδια που αντιμετώπισαν μεγάλα προβλήματα κατά την κυκλοφορία τους

«Αγαπητή Jacqualee, εκτιμώ που αφιερώσατε χρόνο για να προσπαθήσετε να κανονίσετε μια συνάντηση με τον κ. Takeda και τον κ. Yamauchi για να συζητήσουμε μια πιθανή στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Nintendo και της Microsoft σε μελλοντικές πλατφόρμες βιντεοπαιχνιδιών», ξεκινά η επιστολή. «Κατανοώ τις ανησυχίες του κ. Takeda σχετικά με την πιθανή συνεργασία και θα προσπαθήσω να […] τις κατευθυντήριες γραμμές που έχει ζητήσει».

Το υπόλοιπο της επιστολής είναι ως επί το πλείστον κρυφό, αλλά υπάρχει μια σύντομη αναφορά για τη συνεχιζόμενη πρόοδο της Microsoft στο “project Xbox” της, παράλληλα με την πρόταση ότι “θα βοηθούσε να γίνει το Dolphin το καλύτερο“. Το Dolphin, φυσικά, ήταν η κωδική ονομασία της Nintendo για το GameCube.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Με μεγάλο νικητή το «Oppenheimer» του Cristopher Nolan που κέρδισε 7 βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, A’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου, Μοντάζ, Φωτογραφίας, Μουσικής) αλλά...

Features

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ανυπομονησία για ένα νέο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές κάνουν τα πάντα με το μάρκετινγκ και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο...

Νεα

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης...

Features

Η FromSoftware είναι ο μόνος προγραμματιστής που κέρδισε το Game of the Year δύο συνεχόμενα χρόνια όταν κάποιο παιχνίδι της είναι υποψήφιο. Δεν υπάρχει...