Connect with us

Τι ψάχνεις;

Previews

NBA LIVE 19 Preview

Το NBA LIVE 18 ήταν ένα ακόμη βήμα από πλευράς EA για να εισέλθει στον ανταγωνισμό των παιχνιδιών προσομείωσης μπάσκετ. Φέτος με το NBA LIVE 19 προσπαθεί να συνεχίσει σε αυτό το πλαίσιο, και έχοντας δοκιμάσει το demo του παιχνιδιού σας παρουσιάζουμε τις εντυπώσεις μας:

Το βάρος στο “The Rise / The One”

Από τις πρώτες στιγμές που θα αφιερώσετε στο demo του παιχνιδιού θα αντιληφθείτε ότι το βασικό θέμα του είναι το mode “The Rise / The One”, αυτό δηλαδή που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα παίχτη και να τον φτάσετε στην κορυφή του κόσμου.

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος πρόκειται για έναν συνδυασμό αγώνων στο δρόμο και του κανονικού NBA. Φέτος έχουμε περισσότερες αλληλεπιδράσεις με Youtubers, παίχτες του street basketball αλλά και την προσθήκη στοιχείων στρατηγικής, αφού μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας την ομάδα (3v3, 5v5) που θα κυριαρχήσει στα ανοιχτά γήπεδα του κόσμου.

Ενδιαφέροντες μηχανισμοί, “αδιάφορη” A.I.

Ο πυρήνας του gameplay του “The One” έχει μια πιο arcade αισθητική αλλά παραμένει ίδιος με έναν κανονικό αγώνα NBA. Στο demo έχετε την ευκαιρία να παίξετε ματς ανάμεσα στους πρωταθλητές Warriors με τους Celtics αφήνοντας για λίγο στην άκρη το “The One”.

Το NBA LIVE 19 μας συστήνει ορισμένους νέους μηχανισμούς gameplay αλλά και αρκετούς βελτιωμένους. Το shot meter σας δίνει μια ακριβή αίσθηση για το πότε θα πετύχετε το σωστό timing στο shoot σας, η αυτόματη επιλογή συστημάτων προσφέρει ποικιλία στο επιθετικό κομμάτι ενώ τα εντυπωσιακά animations (κυρίως στα blocks και στα καρφώματα) θα σας ξεσηκώσουν σίγουρα κάποιες στιγμές.

Εκεί που χρειάζεται να σταθούμε λίγο παραπάνω είναι στο σύστημα άμυνας. Όταν η ομάδα σας αμύνεται παίζει μεγαλύτερο ρόλο η δική σας ικανότητα στο διάβασμα του αντιπάλου (ώστε να πατήσετε το σωστό κουμπί κατεύθυνσης και να παραμείνετε μπροστά στον αντίπαλό σας), παρά η αμυντική ικανότητα του παίχτη που ελέγχετε. Πρόκειται για έναν πολύ ορθολογικό μηχανισμό που θέτει τον ένα χρήστη απευθείας απέναντι στον άλλο και λύνει προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί στον κύριο ανταγωνιστή του παιχνιδιού, την σειρά NBA 2K.

Μέχρι εδώ αυτά είναι κομμάτια στα οποία το NBA LIVE 19 παίρνει υψηλό βαθμό. Όμως, όπως είναι φυσιολογικό υπάρχουν και πράγματα τα οποία δεν βρίσκεται ακόμη σε καλό επίπεδο. Ένα από αυτά είναι η συμπεριφορά της A.I. όσο τουλάχιστον αφορά το κομμάτι στρατηγικής.

Στα βίντεο που μπορείτε να παρακολουθήσετε και με τα αυτόματα timeouts (και τις αλλαγές) ενεργοποιημένα οι Warriors χάνουν ένα πολύ σημαντικό προβάδισμα αφού η A.I. αποφασίζει να παρατάξει στην τελευταία περίοδο τους αναπληρωματικούς. Και παρότι οι Celtics “τρέχουν” ένα πολύ σημαντικό σερί, εκείνη αδιαφορεί, δεν καλεί timeout (ώστε να γίνουν οι αλλαγές) και τελικά οι Celtics παίρνουν τη νίκη.

Ένα ακόμη θέμα είναι η προσπάθεια που κάνει το παιχνίδι να ενεργοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τα εντυπωσιακά του animations “θυσιάζοντας” με αυτό τον τρόπο μια καλή επιθετική προσπάθεια και κίνηση, αφού θα οδηγηθεί σε ένα θεαματικότατο (αλλά όχι και τόσο ρεαλιστικό) κόψιμο.

Γραφικά – Ήχος

Από την στιγμή που πρόκειται για μια παραγωγή της Electronic Arts, δεν θα μπορούσε η ποιότητα των γραφικών να μην ήταν τουλάχιστον ικανοποιητική. Αυτό ισχύει και στο NBA LIVE 19 με ρεαλιστικά μοντέλα χαρακτήρων και σωστές in-game απεικονίσεις των παιχτών του NBA.

Στο κομμάτι του ήχου η επιλογή των τραγουδιών στα menu είναι αυτή που θα περιμέναμε, όμως η μετάδοση του ESPN που χρησιμοποιείται είναι “υποτονική” ενώ και οι αντιδράσεις του κοινού είναι αυτό που θα λέγαμε “χλιαρές”. Σίγουρα εδώ χρειάζεται περισσότερη δουλειά.

Συμπέρασμα

Με τα καλά του και τα κακά του NBA LIVE 19 φέρνει σημαντικές βελτιώσεις και προσθήκες στη σειρά, διατηρώντας πάντως και αρκετές αδυναμίες.

Όπως πάντα για μια συνολική κριτική θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη κυκλοφορία του παιχνιδιού που αναμένεται στις 7 Σεπτεμβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Με μεγάλο νικητή το «Oppenheimer» του Cristopher Nolan που κέρδισε 7 βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, A’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου, Μοντάζ, Φωτογραφίας, Μουσικής) αλλά...

Features

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ανυπομονησία για ένα νέο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές κάνουν τα πάντα με το μάρκετινγκ και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο...

Νεα

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης...

Features

Η FromSoftware είναι ο μόνος προγραμματιστής που κέρδισε το Game of the Year δύο συνεχόμενα χρόνια όταν κάποιο παιχνίδι της είναι υποψήφιο. Δεν υπάρχει...