Connect with us

Hi, what are you looking for?

News

Ο Hideki Kamiya ζητά συγγνώμη από τη Microsoft για την ακύρωση του Scalebound

scalebound pc

Ο Hideki Kamiya της PlatinumGames ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες και τη Microsoft για τα γεγονότα που οδήγησαν στην ακύρωση του Scalebound.

Το RPG δράσης είχε αρχικά προγραμματιστεί ως αποκλειστικό για το Xbox το 2017, αλλά το παιχνίδι τελικά ακυρώθηκε.

Σε ένα νέο βίντεο στο κανάλι Cutscenes στο YouTube, ο Kamiya εξηγεί πώς δημιουργήθηκε το Scalebound και γιατί τελικά ακυρώθηκε.

«Το Scalebound ήταν ένα έργο στο οποίο είχαμε συνεργαστεί με τη Microsoft», εξηγεί ο Kamiya. «Περίμεναν καλά πράγματα από εμάς και έπρεπε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις προσδοκίες με το έργο.»

«Η συνεργασία με τη Microsoft σήμαινε την κυκλοφορία του παιχνιδιού στην πιο πρόσφατη κονσόλα Xbox [το Xbox One]. Για άλλη μια φορά είχα την επιθυμία να κάνω ένα παιχνίδι υψηλής ποιότητας. Ήθελα να επιστρέψω σε κάτι φωτορεαλιστικό.»

«Αν και ήταν μια προσωπική μου επιθυμία, σκέφτηκα ότι ήταν επίσης μια απαραίτητη αποστολή για την PlatinumGames να βελτιώσει τις γραφικές μας ικανότητες και να φτάσει στο επόμενο βήμα της δημιουργίας σύγχρονου παιχνιδιού. Έτσι αποφασίσαμε αρχικά να πάμε με ένα σύμπαν όπως αυτό.»

«Από παιδί μου άρεσαν οι φανταστικοί κόσμοι. Πάντα απολάμβανα κόσμους με σπαθιά, μαγεία και δράκους. Όταν ήμουν παιδί, δεν ξέρω αν οι άνθρωποι στο εξωτερικό είναι εξοικειωμένοι με αυτά, αλλά θα έπαιζα τα Sorcerian, Hydlide, όλα αυτά τα παιχνίδια φαντασίας από την κλασική εποχή του υπολογιστή που μου άρεσε πολύ.»

«Πάντα ήθελα να κάνω κάτι γύρω από αυτό το θέμα. Έτσι σκέφτηκα έναν κόσμο που περιστρέφεται γύρω από έναν νεαρό άνδρα που παλεύει μαζί με έναν δράκο. Ωστόσο, ήταν μια μεγάλη πρόκληση για την PlatinumGames.»

«Δουλεύαμε σε ένα περιβάλλον που δεν είχαμε συνηθίσει. Δουλεύαμε στην Unreal engine, μας έλειπε επίσης η απαραίτητη τεχνογνωσία για να φτιάξουμε ένα παιχνίδι βασισμένο σε διαδικτυακές λειτουργίες.»

«Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουμε ήταν πολύ μεγάλα. Δεν ήμασταν αρκετά έμπειροι και δεν μπορούσαμε να ξεπεράσουμε αυτόν τον τοίχο, οδηγούμενοι σε αυτό που συνέβη στο τέλος.»

«Λυπάμαι για τους παίκτες που το περίμεναν με ανυπομονησία και επιπλέον λυπάμαι για τη Microsoft που μας εμπιστεύτηκε ως επιχειρηματικό συνεργάτη. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη και ως δημιουργός και ως μέλος της PlatinumGames.»

Advertisement

Copyright © 2013- 2021 XplayGR - Network Xplayer