Ο Mark Cerny, ο κύριος αρχιτέκτονας συστήματος του PS5, εξήγησε τη διαδικασία δημιουργίας της κονσόλας σε ένα νέο βίντεο.
Ο θρυλικός προγραμματιστής του οποίου οι τίτλοι περιλαμβάνουν τα Marble Madness, Crash Bandicoot και Marvel’s Spider-Man συζήτησε με το Wired τον ρόλο του στη δημιουργία του PS5 και στη ζωή των συστημάτων του.
Το βίντεο δίνει μια εικόνα για τη διαδικασία προπαραγωγής του PS5, καθώς και τα σχόλια που έλαβε η ομάδα από την κοινότητα ανάπτυξης παιχνιδιών.
«Λαμβάναμε αιτήματα για SSD μέχρι το PlayStation 4. Συγκεκριμένα, ο Tim Sweeney, ο οραματιστής ιδρυτής της Epic Games, είπε ότι “οι σκληροί δίσκοι κρατούσαν πίσω τη βιομηχανία”, αποκαλύπτει ο Cerny.»
Συνεχίζει εξηγώντας πώς μία από τις προτεραιότητες με το PlayStation 5 ήταν να βελτιώσει αυτό που ο Cerny αναφέρει ως «το λεγόμενο γρήγορο ταξίδι».
«Στο PlayStation 4, το fast travel μπορεί να πάρει τα πάντα, ανάλογα με το παιχνίδι, από 15 δευτερόλεπτα έως ένα λεπτό. Στο PlayStation 5, πολύ πιο γρήγορα, από κλάσματα δευτερολέπτου έως λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλες βόλτες με το μετρό στο Marvel’s Spider-Man, που είναι πραγματικά κρίμα, μου άρεσαν αυτές οι βόλτες με το μετρό».
Ο Cerny συζήτησε επίσης τις σκέψεις που έπρεπε να ληφθούν κατά τη συμπερίληψη της βιβλιοθήκης τίτλων του PS4 στο PlayStation 5.
«Η συμβατότητα προς τα πίσω είναι δύσκολη επειδή υπάρχουν εκατοντάδες βασικές λειτουργίες GPU στο PlayStation 4 στις οποίες βασίζονται οι προγραμματιστές και για να εκτελούνται άψογα τα παιχνίδια τους στο PlayStation 5, κάθε μία από αυτές τις λειτουργίες πρέπει να συμπεριληφθεί σωστά.» τόνισε.