Οι προγραμματιστές σε όλο το δίκτυο των PlayStation Studios πίεσαν επανειλημμένα τη Sony να φέρει τα παιχνίδια τους στον υπολογιστή, σύμφωνα με τον διευθυντή του God of War, Cory Barlog.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Game Informer που δημοσιεύτηκε για να συμπέσει με την κυκλοφορία του God of War για PC, ο δημιουργικός διευθυντής του Santa Monica Studio ρωτήθηκε πόση εικόνα είχε η ομάδα του σχετικά με την απόφαση της Sony να φέρει το παιχνίδι στην πλατφόρμα και αν το υπερασπιζόταν από το αρχικό στάδιο.
«Νομίζω ότι ήταν η συλλογικότητα των στούντιο που είπε ότι αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα. Θα πρέπει να το εξετάσουμε αυτό», απάντησε. «Τελικά, νομίζω ότι έφτασε σε αυτό το οριακό σημείο. Όταν είχαμε στείλει τόσες προτάσεις που έλεγαν: Βαρέθηκα να τα ακούω όλα αυτά. Ωραία, θα το κάνουμε αυτό.»
«Είναι μια διαδικασία», πρόσθεσε ο Barlog. «Ακόμα το καταλαβαίνουμε ως εταιρεία και ως μεμονωμένα στούντιο πώς να το κάνουμε αυτό και ποια θα είναι η διαδικασία και η στρατηγική».