Connect with us

Τι ψάχνεις;

Previews

Οι εντυπώσεις μας από το demo του NBA 2K21

nba-2k21
nba 2k21 cover
Release Date
4 Σεπτέμβριος 2020
Πλατφορμες
PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch
Δημιουργος (Εκδοτης)
Visual Concepts (2K Sports)
Διανομη
CD Media

Το demo του NBA 2K21 κυκλοφόρησε χθες και η αλήθεια είναι ότι τα πέντε μόλις παιχνίδια που επιτρέπει στα κανονικά matches μεταξύ All Time Celtics, All Time Lakers, Milwaukee Bucks και Los Angeles Clippers  είναι λίγα, αλλά τουλάχιστον η διάρκεια τους είναι χορταστική (5 λεπτά ανά περίοδο).

Φτάνοντας το όριο λίγες ώρες μετά την εγκατάσταση του demo στο PS4 Pro και επισκεπτόμενοι ξανά το NBA 2K20 είμαστε σε θέση να σας παρουσιάσουμ τα πρώτα συμπεράσματά μας για το νέο παιχνίδι της σειράς κυρίως όσο αφορά τα γραφικά και το gameplay του.

Ελάχιστες οπτικές προσθήκες 

Με μια πρώτη ματιά το NBA 2K21 για την τρέχουσα γενιά κονσολών είναι οπτικά πανομοιότυπο με το NBA 2K20. Κάποιες προσθήκες βέβαια έχουν γίνει, όπως στα σώματα των παιχτών και ίσως ο πιο έντονος φωτισμός του γηπέδου.

Έχουμε βέβαια και κάποιες προσθήκες στην παρουσίαση του αγώνα, όπως στο ρολόι της επίθεσης που πλέον εμφανίζεται στην γραμμή των βολών της αμυνόμενης ομάδας αλλά και στο replay της “τάπας” του αγώνα που εμφανίζεται δύο φορές κατά την διάρκεια ενός ματς.

Από εκεί και πέρα η περιγραφή έχει παραμείνει ίδια με τον Kevin Harlan να ηγείται, αν και δεν έγιναν αντιληπτές πολλές νέες φράσεις, εκτός ίσως από τον πιο ενεργό ρόλο του ρεπόρτερ του αγωνιστικού χώρου (κατά περίπτωση του David Aldridge), που ακούγεται πιο συχνά κατά την διάρκεια του ματς.

Νέα animations και ομαλότητα στις κινήσεις των παιχτών

Η προσθήκη του νέου shot meter απ ότι φαίνεται δίνει την δυνατότητα για την εμφάνιση νέων animations από πλευράς των in-game παιχτών ειδικά όταν μιλάμε για προσπάθειες μέσα και γύρω στο ζωγραφιστό. Ο νέος shot meter μπορεί να είναι αρχικά δύσκολος στο να τον συνηθίσει κάποιος (οι πιο έμπειροι παίχτες δεν θα δυσκολευτούν τόσο)  όμως λύνει ένα σημαντικό πρόβλημα του NBA 2K20 που δεν ήταν άλλο από το σχεδόν απαγορευτικό παιχνίδι μέσα στην ρακέτα.

Τώρα το shot meter ενεργοποιείται και στα lay ups και στο παιχνίδι με πλάτη και έτσι, η σωστή εκτέλεση του σουτ, και η επιτυχία στο shot meter παρουσιάζει πιο έντονες, πιο δραστήριες μάχες μέσα στο “ζωγραφιστό” και δίνει μια επιπλέον επιλογή για σκορ, εκτός από τα αγαπημένα ( της 2K και των παιχτών) τρίποντα.

Μεγάλες μάχες γίνονται και στο κομμάτι του ριμπάουντ, ενώ πλέον πολλά από τα στάνταρντ animations στην κίνηση των παιχτών, ο τρόπος που χρησιμοποιούν τα μέλη του σώματος τους μοιάζουν πιο ομαλά και κυρίως πιο φυσικά.

Ένα ακόμα στοιχείο από το gameplay που αξίζει να σημειωθεί είναι η συμπεριφορά της A.I. Στην επίθεση, η A.I. μοιάζει να είναι πιο αποφασιστική στις κινήσεις της με δυναμικές διεισδύσεις προς το καλάθι, χωρίς να περιμένει την εκτέλεση ενός συστήματος όπως συνέβαινε μέχρι και πέρυσι. Στην άμυνα, η ομάδα που ελέγχει η Α.Ι. ( δεν αναφερόμαστε στην Α.Ι. των παιχτών της ομάδας που χειρίζεται ο παίχτης) κάνει σωστά τις αλλαγές στα screen, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που ήρθε η βοήθεια σωστά και έγκαιρα από την αδύνατη πλευρά.

nba 2k21 giannis

Προβλήματα που παραμένουν 

Μιλήσαμε προηγουμένως για την Α.Ι. και κυρίως την άμυνα της, ένα πρόβλημα που υπήρχε στο NBA 2K20 όπου η A.I. αργούσε να βγει από τα screens, ενώ αν η μπάλα πήγαινε στην γωνία, όταν γινόταν screen στον παίχτη που μάρκαρε τον επιτιθέμενο, εκείνος έκανε 1 μέτρο πίσω αφήνοντας ελεύθερο το τρίποντο. Το δεύτερο έχει μεν λυθεί σύμφωνα με όσα είδαμε στο demo του NBA 2K21 όμως το πρώτο πρόβλημα παραμένει.

Η αμυντική συμπεριφορά των παιχτών της A.I. της ομάδας που ελέγχει ο παίχτης δεν είναι η ιδανική, οι αλλαγές στα screens πάντα δεν γίνονται σωστά, ενώ στο αμυντικό ριμπάουντ κυριολεκτικά “ορμούν” και οι παίχτες παίχτες, κάτι που συνήθως οδηγεί σε εύκολο τρίποντο αν η αντίπαλη ομάδα καταφέρει να πάρει το ριμπάουντ.

Συμπεράσμα

Αν εξαιρέσουμε την στασιμότητα στο κομμάτι των γραφικών ( κάτι λογικό αν σκεφτούμε ότι 2K και Visual Concepts θα προσφέρουν σίγουρα καλύτερα γραφικά στη next-gen έκδοση του παιχνιδιού), το NBA 2K21 έχει κάποιες από τις διορθώσεις που ζητούσαν οι παίχτες από το NBA 2K20.

Τα πρώτα συμπεράσματα για το νέο παιχνίδι είναι θετικά, όμως όπως πάντα θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη έκδοση του και κυρίως τα πρώτα fixes που θα έρθουν από τους developers και τα οποία συνηθίζουν να αλλάζουν τελείως το gameplay του αρχικού παιχνιδιού.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Με μεγάλο νικητή το «Oppenheimer» του Cristopher Nolan που κέρδισε 7 βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, A’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου, Μοντάζ, Φωτογραφίας, Μουσικής) αλλά...

Features

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ανυπομονησία για ένα νέο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές κάνουν τα πάντα με το μάρκετινγκ και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο...

Νεα

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης...

Features

Η FromSoftware είναι ο μόνος προγραμματιστής που κέρδισε το Game of the Year δύο συνεχόμενα χρόνια όταν κάποιο παιχνίδι της είναι υποψήφιο. Δεν υπάρχει...