Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Οι μεγαλύτερες διαρροές στην ιστορία του gaming

crysis

Μερικές φορές είναι αποτέλεσμα χάκερ και data mining, άλλες φορές προκαλούνται υπάλληλοι ή συνεργαζόμενοι με εταιρείες ανάπτυξης και μερικές φορές είναι αποτέλεσμα ενός απλού ατυχήματος όπως κάποιος να πατήσει το λάθος κουμπί ή να στείλει email στο λάθος άτομο. Όπως και να συμβεί, οι διαρροές στην βιομηχανία του gaming είναι πραγματικές και συχνές.

Η μεγαλύτερη πρόσφατη διαρροή δεν είναι άλλη από αυτή του GTA 6.Πάνω από 90 βίντεο από ένα build ανάπτυξης του Grand Theft Auto 6 είχαν διαρρεύσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η βρετανική αστυνομία συνέλλαβε έναν 17χρονο που φαίρεται να είναι ο υπεύθυνος της διαρροής.

Ας δούμε παρακάτω μερικές ακόμα διαρροές που αποκάλυψαν παιχνίδια και τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού:

Crysis 2

Έναν ολόκληρο μήνα πριν από την ημερομηνία κυκλοφορίας του το 2011, μια σχεδόν πλήρης έκδοση του Crysis 2, συμπεριλαμβανομένης του multiplayer mode του και των διαδικτυακών κλειδιών ελέγχου ταυτότητας, διέρρευσε σε έναν αριθμό τοποθεσιών με torrent. Ενώ είχε λάθη και περιείχε μια σειρά από placeholders, φέρεται να μπορούσε να παιχτεί από την αρχή μέχρι το τέλος.

Ενώ υπήρχε η υποψία ότι η διαρροή προήλθε από έναν υπάλληλο είτε της Crytek είτε της EA, ο ένοχος δεν αναγνωρίστηκε ποτέ δημόσια.

The Witcher 3

Witcher

Η πολυαναμενόμενη τρίτη είσοδος στη σειρά The Witcher της CD Projekt Red είχε προηγηθεί από μια τεράστια διαρροή πληροφοριών μετά τη δημοσιοποίηση του περιεχομένου του Google Drive ενός υπαλλήλου. Ανάμεσα στα αρχεία που διέρρευσαν υπάρχουν μυστικά για την ιστορία του RPG, τους εχθρούς, τις αποστολές, τις σημειώσεις για τη «φυσική του στήθους» και ακόμη και τα πολλαπλά τέλη του παιχνιδιού.

Mass Effect 3

mass effect 3

Μετά από μια πρώιμη έκδοση του Mass Effect 3 που διέρρευσε με κάποιο τρόπο στο Xbox Live, οι dataminers έπεσαν στον κώδικα και επανεμφανίστηκαν με ένα αντίγραφο του ημιτελούς σεναρίου. Πολλοί άνθρωποι κοίταξαν, φυσικά και πολλοί από αυτούς άρχισαν αμέσως να παραπονιούνται για το περιεχόμενο.

Διαβάστε επίσης:  5 παιχνίδια που αντιμετώπισαν μεγάλα προβλήματα κατά την κυκλοφορία τους

Half-Life 2 και Counter-Strike: Source

half_life_2

Παρότι αρχικά είχε προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο του 2003, δεν θα βλέπαμε την κυκλοφορία του σίκουελ του Half-Life παρά μόνο 13 μήνες αργότερα, μετά το σπάσιμο του δικτύου της Valve και την διαρροή του πηγαίου κώδικα, των χαρτών, των μοντέλων και των playable builds των HL2 και Counter-Strike.

Οι ένοχοι τελικά συνελήφθησαν από τις γερμανικές αρχές αφού ο Gabe Newell προσποιήθηκε ότι ενδιαφέρεται να προσλάβει έναν από τους χάκερ για να εργαστεί στη Valve και πήρε τα στοιχεία επικοινωνίας του. Η δίκη οδήγησε σε δύο χρόνια ποινή για έναν από τους χάκερ και το Half-Life 2 κυκλοφόρησε επίσημα τον Νοέμβριο του 2004.

Doom 3

doom 3

Στα τέλη του 2002, πάνω από ένα χρόνο πριν από την πραγματική κυκλοφορία του, ένα demo του Doom 3 που παρουσιάστηκε στην E3 εκείνης της χρονιάς διέρρευσε στο διαδίκτυο, επιτρέποντας σε όσους το κατέβασαν να παίξουν την intro sequence και πολλά πρώτα επίπεδα του παιχνιδιού.

Σύμφωνα με ένα σημείωμα που υποτίθεται ότι έγραψε ο John Carmack (το οποίο, αν ήταν αληθινό, διέρρευσε επίσης), η πηγή της διαρροής ήταν ένας υπάλληλος της ATI, ο οποίος αργότερα απολύθηκε. Τίποτα από αυτά δεν επιβεβαιώνεται, ωστόσο, και αν η διαρροή ήταν τυχαία ή σκόπιμη δεν είναι γνωστό.

Call of Duty Modern Warfare 3

modern warfare 3

Τον Μάιο του 2011, το Kotaku έλαβε πολλές πληροφορίες για το επερχόμενο Call of Duty: Modern Warfare 3, περίπου έξι μήνες πριν από την προγραμματισμένη κυκλοφορία του και πριν καν ανακοινωθεί επίσημα.

Αυτές οι πληροφορίες περιλάμβαναν λεπτομέρειες της ιστορίας, στιγμιότυπα οθόνης και λεπτομέρειες σχετικά με τα όπλα, του χάρτες και τα modes του παιχνιδιού, προφανώς από πολλές πηγές εντός του προγραμματιστή και του εκδότη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Με μεγάλο νικητή το «Oppenheimer» του Cristopher Nolan που κέρδισε 7 βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, A’ και Β’ Ανδρικού Ρόλου, Μοντάζ, Φωτογραφίας, Μουσικής) αλλά...

Features

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ανυπομονησία για ένα νέο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές κάνουν τα πάντα με το μάρκετινγκ και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο...

Νεα

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης...

Features

Η FromSoftware είναι ο μόνος προγραμματιστής που κέρδισε το Game of the Year δύο συνεχόμενα χρόνια όταν κάποιο παιχνίδι της είναι υποψήφιο. Δεν υπάρχει...