Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το Prince of Persia: Sands of Time Remake είναι «ακόμα σε πρώιμο στάδιο», λέει η Ubisoft

Prince of Persia: Sands of Time Remake

Το Prince of Persia: The Sands of Time Remake βρίσκεται «ακόμα σε πρώιμο στάδιο» ανάπτυξης και δεν θα παρουσιαστεί στην εκδήλωση Ubisoft Forward τον Ιούνιο.

Η Ubisoft παρείχε μια ενημέρωση για το παιχνίδι την Τετάρτη, με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων για προγραμματιστές και ενημερωμένου δημόσιου FAQ.

Όταν ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020, το παιχνίδι βρισκόταν σε ανάπτυξη για δυόμισι χρόνια στα ινδικά στούντιο Ubisoft Pune και Ubisoft Mumbai και είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2021.

Αλλά μετά από μια αρνητική αντίδραση στο τρέιλερ της αποκάλυψης του παιχνιδιού, καθυστέρησε αρκετές φορές και τον περασμένο Μάιο ανακοινώθηκε ότι η Ubisoft Montreal, η οποία έφτιαξε το πρωτότυπο Sand of Time του 2003, είχε αναλάβει τα καθήκοντα της ανάπτυξης.

«Όσον αφορά το στάδιο ανάπτυξης, είμαστε στη σύλληψη αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο παραγωγός Jean-Francois Naud σε μια συνέντευξη που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη. «Από τότε που αναλάβαμε το έργο, εξετάζουμε τα σχόλια από την κοινότητα και βρίσκουμε τον δικό μας τρόπο να παραδώσουμε το παιχνίδι.»

«Τώρα, χτίζουμε την ομάδα, καθορίζουμε τις προτεραιότητες, συνδυάζουμε πρωτότυπα, δοκιμάζουμε στοιχεία και εξετάζουμε πώς μπορούμε να συμπεριλάβουμε και τα σχόλια της κοινότητας στην ανάπτυξη.»

«Είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο και οι παίκτες δεν θα πρέπει να περιμένουν να ακούσουν περισσότερα για το παιχνίδι φέτος, αλλά να είστε σίγουροι ότι όλοι βάζουμε τις δυνάμεις και την καρδιά μας σε αυτό το έργο».

Διαβάστε επίσης:  Η Microsoft «άφησε την Blizzard να είναι Blizzard» μετά την εξαγορά της, λέει το studio

Ενώ το παιχνίδι ενημερώνεται για ένα σύγχρονο κοινό, ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού Michael McIntyre συζήτησε τα βασικά στοιχεία του πρωτότυπου που πρέπει να διατηρηθούν.

«Ο συνδυασμός του παιχνιδιού από ακροβατικά, μάχες, παζλ – αυτά τα πράγματα πρέπει να παραμείνουν και πρέπει να παραμείνουν ισορροπημένα στον ίδιο βαθμό που είναι», είπε. «Δεν τα κρατάς και μετά διπλασιάζεις τον όγκο της μάχης και λες ότι είναι ακόμα το The Sands of Time. Είναι σημαντικό να διατηρείτε όχι μόνο αυτούς τους πυλώνες του παιχνιδιού, αλλά και την ίδια ισορροπία.»

«Προφανώς, η διατήρηση της ίδιας ιστορίας και σκηνικού είναι σημαντική, αλλά ένα από τα πράγματα που προσδιορίσαμε ως κρίσιμα για να βεβαιωθούμε ότι αυτό δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι Prince of Persia, αλλά ότι είναι το The Sands of Time, είναι ότι υπάρχει ένα αφηγητής που σας λέει αυτή την ιστορία, και είναι μια ιστορία μέσα σε μια ιστορία.»

«Ακόμα και άλλα παιχνίδια του Prince of Persia δεν το έκαναν αυτό, και είναι πραγματικά ένα μυστικό συστατικό αυτής της αίσθησης του The Sands of Time, αυτού του είδους η αίσθηση του βιβλίου ιστοριών. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να το διατηρήσουμε».

Στις ενημερωμένες Συχνές Ερωτήσεις της, η Ubisoft σημείωσε ότι «πέρα από το Prince of Persia: The Sands of Time, δεν υπάρχουν σχέδια για remake οποιουδήποτε άλλου τίτλου Prince of Persia».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Rare κυκλοφόρησε την κλειστή beta του Sea of Thieves στο PlayStation 5. Η beta θα διαρκέσει έως τις 15 Απριλίου και είναι διαθέσιμη...

Νεα

Η Warhorse Studios, η εταιρεία ανάπτυξης του Kingdom Come: Deliverance,  θα αποκαλύψει ένα νέο παιχνίδι την επόμενη εβδομάδα. Σε μια ανάρτηση στο X, ο...

Νεα

Ο διευθυντής και εκτελεστικός παραγωγός της Bethesda Game Studios, Todd Howard, μίλησε για τις πιθανότητες μιας τηλεοπτικής σειράς βασισμένης στο The Elder Scrolls μετά...

Νεα

Μια αναφορά υποστηρίζει ότι το franchise Dead Space βρίσκεται σε αναμονή, αφού οι πωλήσεις του πιο πρόσφατου παιχνιδιού δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της EA....