Ένα από τα επερχόμενα παιχνίδια της σειράς Assassin’s Creed που έχει επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται σε εξέλιξη κάτω από την ομπρέλα Infinity είναι ένα αυτόνομο multiplayer game, το οποίο η Ubisoft αποκαλεί Assassin’s Creed Invictus. Το Multiplayer είναι, φυσικά, κάτι που έχει εμφανιστεί στη σειρά στο παρελθόν. Τι να περιμένουμε όμως από το Invictus;
Μιλώντας στο VGC, ο αντιπρόεδρος, εκτελεστικός παραγωγός του Assassin’s Creed, Marc-Alexis Côté, είπε ότι το Invictus θα είναι πολύ πιο προσιτό και πιο μαζικό από τα προηγούμενα. Για το σκοπό αυτό, η Ubisoft έχει προσελκύσει αρκετούς προγραμματιστές από τις ομάδες πίσω από τους μαζικά επιτυχημένους τίτλους ζωντανών υπηρεσιών της, δηλαδή από τα Rainbow Six Siege και For Honor, για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του Invictus.
«Το σκεπτικό πίσω από την ύπαρξη μιας πρωτοβουλίας για multiplayer είναι ότι πιστεύω ότι το Assassin’s Creed μπορεί να διακλαδωθεί σε διαφορετικά κανάλια», δήλωσε ο Côté. «Έχουμε ξύσει μόνο την επιφάνεια του τι μπορούμε να κάνουμε με το Animus με το Assassin’s Creed. Είχαμε multiplayer στο παρελθόν, αλλά αυτό δεν ήταν εξαιρετικά προσβάσιμο».
« Μπορούμε να επεκτείνουμε αυτό για να έχουμε κάτι πιο προσιτό, πιο μαζική αγορά και να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη γνώση που είχαμε σε παιχνίδια όπως το For Honor και το Rainbow Six για να έχουμε μια διασκεδαστική εμπειρία που αξιοποιεί το franchise».
Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για το πότε θα κυκλοφορήσει το Invictus, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε σε αυτό το σημείο ότι όλα τα projects Assassin’s Creed που σχετίζονται με το Infinity είναι αρκετά χρόνια μακριά.