Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το στούντιο επανακυκλοφορίας του GoldenEye ισχυρίζεται ότι τα προβλήματα της νέας έκδοσης είναι «ίδια» με το πρωτότυπο παιχνίδι του N64

Το στούντιο πίσω από τη νέα έκδοση του GoldenEye 007 ισχυρίστηκε ότι ορισμένα από τα γραφικά και τα προβλήματα με τον ρυθμό καρέ που αναφέρθηκαν από τους παίκτες υπήρχαν και στο αρχικό παιχνίδι.

Απαντώντας σε έναν θαυμαστή στο Twitter, το καναδικό στούντιο Code Mystics Inc. – το οποίο βοήθησε στη μεταφορά του τίτλου του N64 – ισχυρίστηκε ότι λόγω της τεχνολογίας εξομοίωσης που χρησιμοποιήθηκε για την κυκλοφορία, τα προβλήματα που εμφανίστηκαν υπήρχαν ήδη στον αρχικό κώδικα.

“Η παρενέργεια της εξομοίωσης είναι ότι εντοπίζει μερικές ιδιορρυθμίες γραφικών του πρωτότυπου. Το GoldenEye άνοιγε νέα επικράτεια στο N64.

Διαβάστε επίσης:  Η Microsoft «άφησε την Blizzard να είναι Blizzard» μετά την εξαγορά της, λέει το studio

Η εταιρεία ισχυρίστηκε επίσης ότι ο ρυθμός καρέ “περιορίστηκε από τον αρχικό κώδικα ROM“.

Το GoldenEye κυκλοφόρησε για κονσόλες Switch και Xbox το απόγευμα της Πέμπτης και από τότε η έκδοση του Xbox έχει δεχθεί αυστηρή κριτική από τους παίχτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Rare κυκλοφόρησε την κλειστή beta του Sea of Thieves στο PlayStation 5. Η beta θα διαρκέσει έως τις 15 Απριλίου και είναι διαθέσιμη...

Νεα

Η Warhorse Studios, η εταιρεία ανάπτυξης του Kingdom Come: Deliverance,  θα αποκαλύψει ένα νέο παιχνίδι την επόμενη εβδομάδα. Σε μια ανάρτηση στο X, ο...

Νεα

Ο διευθυντής και εκτελεστικός παραγωγός της Bethesda Game Studios, Todd Howard, μίλησε για τις πιθανότητες μιας τηλεοπτικής σειράς βασισμένης στο The Elder Scrolls μετά...

Νεα

Μια αναφορά υποστηρίζει ότι το franchise Dead Space βρίσκεται σε αναμονή, αφού οι πωλήσεις του πιο πρόσφατου παιχνιδιού δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της EA....